2018. Június 21. Csütörtök - Alajos

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-02-16 08:43 INDYGO részére

Nem normális, kivéve, ha autópályán fordulaton használta huzamosabb ideig. Mindenképpen ki kellene cserélni a befecskendező alátéteket a későbbi motorkárosodás elkerülése érdekében.

mazda-auto.hu | 2017-02-16 08:38 baksiole részére

Lehet gond, ha egy vizsgabiztos veszi majd a fáradságot és ténylegesen ellenőrzi. A következő műszakin kellene szólni, akkor ő a műszaki adatlapon feltünteti a helyes motorkódot és az illetékes okmányiroda illetékmentesen kicseréli a forgalmit és a törzskönyvet is.

INDYGO | 2017-02-15 21:18

Sziasztok!

 

Mekkora olajfogyasztás normális, a diesel MPV-nél? Nekem most 3000 km-nél 7 dl-t kellett utántöltenem, így most megint a maximumon van. Az olaj Q8 5w30.

bartada | 2017-02-15 14:17 mazda-auto.hu2 részére

Pentekre kaptam idopontot a masodik szervizben, az elsoben 2 het mulva, addig emesztem itt magam….

mazda-auto.hu2 | 2017-02-15 13:11 bartada részére

Műszerre kellene tenni, mert valószínűleg megjegyezte a hibakódot, ha felvillant a motor lámpa.

bartada | 2017-02-14 10:33

Sziasztok! Segitseget szeretnek kerni toletek, mert van valami problemam a Mazda MPV (2003 1993 cm3 diesel) autommal es lehet, hogy mar ti talalkoztatok hasonloval. A problema az, hogy a motor 2500 fordulatszam korul, 80 -100 km/h sebesseg tartomanyban ugrik egyet, a fordulatszammero mutatoja leesik teljesen nullara majd visszaugrik. Ezt teljesen rendszertelenul csinalja, lassitaskor gyorsitaskor, de van mikor csak tartom a gazon a labam. Annyit eszrevettem, hogy alacsony sebessegnel nem fordult meg elo, egesz hetvegen hasznaltam varosban, de ma pl. kb 100km-t autoztam vele es 3 alkalommal is megtortent. Volt, hogy tobbszor is egymas utan. Nem csinalok semmi kolonoset, latszolag teljesen rendszertelenul tortenik a dolog. Van amikor vegul kigyulad a motor jel a muszerfalon es teljesen leall, ilyenkor egy ujrainditastol megjavul szerencsere, de nagyon aggodom, mert most raadasul kulfoldon vagyok es nem tudom, hogy hazainduljak-e vele, vagy le fog teljesen allni valahol.
Ha valakinek volt esetleg hasonlo problemaja, kerem irja meg, hogy mi volt a hiba. Koszonom szepen.

baksiole | 2017-02-13 19:42 vargzo.72 részére

Szia. Tárgytalan nem veszi meg az emberke, meg mégis megmarad az mpv :) 

baksiole | 2017-02-13 19:32

Sziasztok ! Egy olyan kérdésem lenne , hogy alkatrészeket keresek 2,3 benzines mpvhez motorfelújítás céljából , és most vettük észre ,hogy a forgalmiban rossz motorkód van beírva . A 2,3 kódja L3 és a forgalmiba RF van beírva. Szerintetek ebböl lehet valami probléma műszakin vagy valahol? Találkozott valaki ilyesmivel? Ja és motorszám sehol nincs feltüntetve. Köszi válaszokat!

kpeter | 2017-02-12 15:42 Sunyigeri részére

Szia, 

ha meg van eredeti navis cd-d, akkor nem nehéz, ha nincs és Bp.  környékén vagy, akkor szívesen odaadom az enyémet. Egyébként, ha jól tudom, az óra magát állítja, nekem legalábbis mindig.

Ha lenne még kérdésed, nyugodtan írj a kpeter12@freemail.hu-ra. 

Sunyigeri | 2017-02-11 19:54

Sziasztok, MPV navi-s rádiómon el ment az óra. Sajnos nem tudom hogyan kell beállítani, valaki tudna segíteni? Köszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó