2025. Augusztus 14. Csütörtök - Marcell
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Mazda 3 Sport 2.0i
MAZDA NAGARE.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
hor@monornet | 2008-05-03 18:23
Szevasz Jozanparaszt,Fecó v!olvastam írásod!Cseppet-sem vagyok szakértő,ugy-hogy hozzá szólni nem nagyon tudok,de ezek a lámpa dolgok nem okesak,azzal semmit nem érsz ha oltogatni kell,ennek oka van,és végére kell járni ,mi elöbb,ez se hogy.se oke!mind anyagilag,mentálisan nem kifizetődö az álando szaladgálás!Én kérdőre vonnám őket, mit is mondtak!Ha garanciát válaltak-rá akkor,bár függ hogy mire,de azért nem hagynám hogy kimagyazzák,bár amilyen nyugis vagyok,biztos ökölbe szorulna a talpamt.nem cseszhetsz-rá,ne hagyd magad mint már írtam,nekem-is benne van dpf-s,143-asban,a kubler-box,6-son,az alap beálitáson,se7,se9-cel nem ment,csak ugy mint anélkül,elötte,de most,elhültem,mint egy bivaj,ezért kelett kicsit modositani a doboz alapbeálitásán!Ugy 400km van igy benne,mentem vele tatossan gyorsabban-is!Nem vettem észre hangi,szagi,olalyi változást,álandoan nézem a forumos oldalakat,tuningrol,meg járatom az agyam,olvatam már ilyet-is-olyat-is!Álandoan nézem a control lámpákat,motorvédő,dpf,bele tevés pillanatol,de eddig még semmi,a fogyasztása-is oke!Meg szagokat figyelem, Hozzá teszem ha ily megtörténik mint neked,én azonnal ki-is szedem,bár senkit nem hibáztathatok,csak magam,hisz én akartam,de néhány kijelentésért a srácot elő veszem finoman!
jozanparaszt | 2008-05-03 08:44
Már írtam, hogy Küberl-boxot szereltettem Mazda6 120 LE-s dízelbe. A szervízben 8-asra állították be, én később visszavettem 7-esre, jobb a békesség. ennek ellenére kigyulladt a check engine lámpa és a kipörgésgátló lámpája egyszerre múlva. Visszavittem, kiütötték a hibát visszavettük 6-osra. Kb. 500 km múlva megint kigyulladt. Mind a kétszer 90-100-as országúti békés autózás közben gyulladt ki a lámpa.
Mi lehet a gond?
mazda-auto.hu | 2008-04-30 15:27
Komolyabb baja nem lesz, de azért érdemes lenne minél előbb megnézetni.
Mazdi6 | 2008-04-30 12:03 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a válszt!
Járhatok így az autóval, nem lesz komolyabb baja??????????? Egyébként valószínű felkereslek benneteket. Telefonon lehet időpontot egyeztetni?
mazda-auto.hu | 2008-04-30 10:43 Mazdi6 részére
Valószínűleg egy próba után könnyebben meg tudnánk mondani. Lehet EGR probléma, de akár porlasztócsúcs is. Az előző a valószínűbb, de csak hallás alapján tudjuk biztosabban megmondani.
Mazdi6 | 2008-04-30 08:27
Egy speciális kérdésem - észrevételem lenne ami nagyon zavar! 2.0 diesel M6 136 le 62 ezer Km-el. A kocsinak semmi baja jól megy keveset eszik, viszont van benne egy csörenés 1800 és 2000 fordulat között minden sebességi fokozatban, és akkor mikor bemelegedett a motor. Üreseben nem adja ezt a hangot! 2000 ford. után teljesen eltűnik. Ez 1,2,3,4 fokozatban is hallom gázadásnál ebben a tartományban. Ez jelent valami gondot???? Előreláthatólag mi lehet az ok???
Válaszukat előre is köszönöm.
Alfás Theo | 2008-04-30 08:24 mazda-auto.hu részére
Sikerült találnom a főfékhengerhez javító szettet, ami részben jó a premacyhoz. A BÁRDI éknál 950 hufért vesztegetik a D1-424 cikkszámú Seinsa klt-et. Ez a 323 os a 626-os jav készlete. De egyezik a premacynak a rugó elötti gumitányér szerű tömítésével. Összerakás és próba, minden király rajta.
THX az infókat mégegyszer.
jigsaw | 2008-04-29 10:52 mazda-auto.hu részére
Bizakodom a jövőre nézve. Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2008-04-29 10:36 jigsaw részére
Nem tudjuk. Egy új komplett váltó "belső" 2300000,-körül van. Valószínűleg a németeknél több Mazda6 4WD Sportkombi van, így töröttet is nagyobb eséllyel találhatsz vagy találtathatsz Mazda bontósokkal. Nálunk is van egy automata váltó specialista, de hozzá csak kiszerelve vihetjük el a váltót. Azt ő atomjaira szedi a műhelyében, majd megmondja, hogy mi a gond, illetve mit érdemes tenni.
jigsaw | 2008-04-29 09:28 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ. A baj akkor már ott kezdődik, hogy párezer kilométer után garanciális javítás volt már a váltón. Azóta 3x szedték szét már. Bontott váltóra 1,7M forintot mondtak itt. Jó esetben mennyiért szerezhetek, ha találok jót véleményetek szerint?