2025. Július 20. - Illés

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Mazdi6 | 2008-04-30 12:03 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válszt!
Járhatok így az autóval, nem lesz komolyabb baja??????????? Egyébként valószínű felkereslek benneteket. Telefonon lehet időpontot egyeztetni?

mazda-auto.hu | 2008-04-30 10:43 Mazdi6 részére

Valószínűleg egy próba után könnyebben meg tudnánk mondani. Lehet EGR probléma, de akár porlasztócsúcs is. Az előző a valószínűbb, de csak hallás alapján tudjuk biztosabban megmondani.

Mazdi6 | 2008-04-30 08:27

Egy speciális kérdésem - észrevételem lenne ami nagyon zavar! 2.0 diesel M6 136 le 62 ezer Km-el. A kocsinak semmi baja jól megy keveset eszik, viszont van benne egy csörenés 1800 és 2000 fordulat között minden sebességi fokozatban, és akkor mikor bemelegedett a motor. Üreseben nem adja ezt a hangot! 2000 ford. után teljesen eltűnik. Ez 1,2,3,4 fokozatban is hallom gázadásnál ebben a tartományban. Ez jelent valami gondot???? Előreláthatólag mi lehet az ok???
Válaszukat előre is köszönöm.

Alfás Theo | 2008-04-30 08:24 mazda-auto.hu részére

Sikerült találnom a főfékhengerhez javító szettet, ami részben jó a premacyhoz. A BÁRDI éknál 950 hufért vesztegetik a D1-424 cikkszámú Seinsa klt-et. Ez a 323 os a 626-os jav készlete. De egyezik a premacynak a rugó elötti gumitányér szerű tömítésével. Összerakás és próba, minden király rajta.
THX az infókat mégegyszer.

jigsaw | 2008-04-29 10:52 mazda-auto.hu részére

Bizakodom a jövőre nézve. Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2008-04-29 10:36 jigsaw részére

Nem tudjuk. Egy új komplett váltó "belső" 2300000,-körül van. Valószínűleg a németeknél több Mazda6 4WD Sportkombi van, így töröttet is nagyobb eséllyel találhatsz vagy találtathatsz Mazda bontósokkal. Nálunk is van egy automata váltó specialista, de hozzá csak kiszerelve vihetjük el a váltót. Azt ő atomjaira szedi a műhelyében, majd megmondja, hogy mi a gond, illetve mit érdemes tenni.

jigsaw | 2008-04-29 09:28 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. A baj akkor már ott kezdődik, hogy párezer kilométer után garanciális javítás volt már a váltón. Azóta 3x szedték szét már. Bontott váltóra 1,7M forintot mondtak itt. Jó esetben mennyiért szerezhetek, ha találok jót véleményetek szerint?

mazda-auto.hu | 2008-04-29 07:23 Alfás Theo részére

Cikkszám alapján nem egyezik meg a kettő.

Alfás Theo | 2008-04-28 16:13

Kérdésem a következő: a dízel 626-os MAZDA 2000 ben gyártottnak egyezik-e a 2.0 tdvi 2000 dizel 93 kwos premacyvel a kuplung főhengere?

hor@monornet | 2008-04-25 19:51

Szevasz jozanparaszt,Fecó v!Nekem-is benne van a kubler,dpf-s diesel hatosomba,kedden tették bele!Csak nyomatk miatt tettem bele!Csak nekem 7-n,és 9-n ugyanugy ment mint anélkül a probáknál,utána 1 picit a dobozkán lett modositva,de még a gyári értéken belül van,itt már volt érezhető külömbség,kétszer vissza kelett 2-sével,3-l lett jó,okesan huz,de nem hajtom,bár nyomkodtam neki párszor 2-3-ba meghuzattam kicsit,a végétt nem tudom,de nem is akarom,20700-km van most benne most,szept-ben lessz 2-éves!Megnyugtatott a srác nem lehet gond!Ugyhogy nyugi gond nekem lehet,bár bizom benne hogy nem,és neked-se!Ahogy én járok vele,keveset városban,a fogyasztása,6egésznyolc-7,liter körül van,és rövid távokat megyek,ismerek olyat akinek ugyan-ez van benne,Pesti,és 1-litert lement fogyasztás,szerintem ez már igy-sem sok!Sok szerencsét hozzá,Üdv Fecó!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó