2025. November 9. - Tivadar

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gubi | 2008-05-30 10:19

Jövőhéten tudok csak kipróbálni egy működő képes légmennyiségmérőt!
Akkor majd kiderül!
Egyébként melyik az a gomba? Hol helyezkedik el? A vezérlés az tuti helyen van!

mazda-auto.hu | 2008-05-30 09:17 Gubi részére

Lehet, hogy az a légmennyiségmérő is rossz. Az a motor hőmérséklet érzékelő, amely a motorvezérlést tájékoztatja, jó működik? Vezérlés biztosan jól áll?

Gubi | 2008-05-29 16:27

Az előbb elfelejtettem leírni, hogy amikor hozzám került az autó nem fulladt be!

Gubi | 2008-05-29 16:17

Köszönöm a gyors választ, de kicseréltem a szűrőt és mértem is utána egy nyomást! Alapjáraton 2,5 bar gázadásra majdnem 3 bar!

mazda-auto.hu | 2008-05-29 15:56

Nincs üzemanyag. A benzinszűrő, vagy maga a benzin szivattyú is lehet hibás, vagy dugulás van a rendszerben. Nem tud hirtelen megnőni az üzemanyag "szállítás".

Gubi | 2008-05-29 15:50

Tiszteletem!
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy vettem motorhibásan egy '96 626 2.5 v6-os mazdát! Az volt a baja, hogy 100km alatt evett pontosan 1 liter olajat, forralta a vizet és szólt a hajtókar csapágy is! Darabokra szedtem a motorját! (Gyűrű garn., hajtókar csapágy gar., amit 1 hónap után hoztak nekem Ausztráliából, hengerfejek síkbamarása, nyomáspróbája szelepcsiszolás) + vezérműszíj készlet csere! Szóval minden szép és jó, csak egy a bajom vele, hogy befullad a motor hirtelen gázadásra! Egyszerűen nem pörög ki! Viszont ha lassan nyomom a pedált akkor kipörög 8000-ig! Ha esetleg van valami hirtelen ötlete, hogy mi lehet azt megköszönném, mert ha 20 szerelő nem nézett rá akkor egy sem és senki nem tudott magyarázatot adni! Van itt a városban egy Mazda szervíz, elvittem oda is, de szerintem ezt hagyjuk is.. Na most ezek után kimentem a garázsba és 3 vezetékből kiolvastam a hivakódot! Szívott levegő hőmérséklet érzékelő! Ez ugyebár egybe van építve a légtömegmérővel! (Ez mondjuk ciki, hogy a mazda szervízbe tőlem tudták meg ezt!) Na mindegy, találtam egy törött autót amiből kivettem, de ugyanezt a jelenséget produkálta! Bár előfordulhat, hogy az is rossz volt az ütést követően, nem tudom! Előre is köszönöm a segítséget!

mazda-auto.hu | 2008-05-29 09:26 dgaboo részére

Őszintén szólva eddig nem találkoztunk olyan Xedos-szal, melynek a műszerfala sípoló hibajelzést adna. Mi továbbra is mechanikai zajra tudunk gondolni, azt pedig okozhatja az is, hogy nem megy a klíma.

dgaboo | 2008-05-28 23:04

Megnéztem, de az fullon van. Klímám nem működik, esetleg kapcsolatban lehet vele? Elég zavaró hogy minden egyes indítás után sípol. :S

mazda-auto.hu | 2008-05-28 13:26 dgaboo részére

Nem túl alacsony a hűtőfolyadék szint?

dgaboo | 2008-05-28 12:16 mazda-auto.hu részére

ja bocsánat, a sípoló hangot nem úgy értettem.
Elektronika adja a hangot, tehát olyasmi mintha mondjuk égve hagyom a lámpát és figyelmeztető hangot ad. Arra gondoltam valami szerviz jelzés vagy nem is tudom..

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó