2025. November 9. - Tivadar

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Alfás Theo | 2008-04-24 11:51 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a tanácsot, megnéztem. Semmi olaj ott. Az akkut kiemelve a másik oldalon sincs semmi olaj szívárgás. A fékrendszer"elszívhatja" az olajat annak ellenére, hogy a fékpedál és a fékhatás ugyanolyan, mint régen?

mazda-auto.hu | 2008-04-24 07:06 Alfás Theo részére

Meg kellene nézni, hogy a pedálnál nem folyik-e az utastérbe a folyadék.

mazda-auto.hu | 2008-04-24 07:05 BGabi részére

Köszönjük a bizalmat! Sajnos ezzel a márkával nincs tapasztalatunk, de a neve mindenképpen jól hangzik :). Tapasztalataink szerint viszont a gyári féktárcsákkal, csak a gyári fékbetétek működnek kifogástalanul.

mazda-auto.hu | 2008-04-24 07:03 jigsaw részére

1.A legjobb talán egy olyan bontott váltó beszerelése lenne, amelyhez még soha nem volt hozzányúlva. 2. Vannak automata váltó specialista mesterek-műhelyek, érdemes lenne egy ilyennek megmutatni a szerkezet, bár van amelyik csak kiszerelve hajlandó elvállalni. 3. Az automata váltó általában örök élet, ha megfelelő a karbantartás. Sajnos azt kell mondani, hogy a bajok akkor kezdődnek, ha elkezdenek "hozzányúlni" a váltóhoz.

Alfás Theo | 2008-04-23 19:55

Sziasztok!
Segítséget keresek, van egy mazda premacym dízel, a kisebbik 2.0 tdvi motorral. Semmi gond vele, kivéve a kuplung. ca 5 kilométer alatt lepuhul a pedál. eltűnik az olaj a tartályból.. a váltón lévő munkahengert cseréltem, de a hiba megmaradt. a tartálytól nézve sehol sem találok olajfolyás nyomot. Mit keressek, hol keressem az elstűnő olajat a rendszerből?
THX a egítséget.

BGabi | 2008-04-23 19:54

Üdv.Lassan fékbetétcserére szorulok és ajánlottak nekem egy típust,szeretném kikérni a szakértö véleményét erről a tipusról:Kashiyama fékbetét.Előre is köszi

jigsaw | 2008-04-23 13:21

Kedves Mazda-auto! Mint szerviznek a véleménye érdekel. 2002-es Mazda6 2.3 4x4 automata autóról van szó! 180e km-nél volt csapágy, fékszál + néhány 'apróság' cserélve a váltóban. Ezt még az előző tulaj csinátatta közel 500ezer forinért. Előtte 180ezerért volt cserélve egy jeladó még. Most 188ezer km van a kocsiban. Autópályán 170-180-as tempónál, 4-esből 5-ösbe váltásnál elszállt a bolygómű. A szerviz azt mondja, hogy a az előző és a mostani hiba alapján valószínüsíthető, hogy nem jó a kenése a váltónak. Kérdésem, hogy mit tanácsoltok, mert egy 5 éves kocsinál, ha a mostani javítást kifizetem (mai 8000km-rel az előző után történik ugye), akkor közel 1millió ft-ban van csak a váltója a kocsinak! Éppen a megbízhatósága miatt vettem mazdát, de nem tudom, hogy ezek után merjek-e menni vele! Mit tanácsoltok? Ne váltsak??? :)

Pepi | 2008-04-23 09:11 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-auto.hu!
Nagyon szépen köszönöm a megnyugtató választ. Én ebből arra következtetek, hogy a motorvezérlő jó, és apillanatnyi szelepműködés zavar tárolódik a memóriában, ami úgy törölhető, hogy leveszem a neg sarut, várok kb. fél percet, s ha azután sem törlődik, akkor kell az EGR szelepet cserélni, mert a hiba folyamatos.
Üdv. pepi

mazda-auto.hu | 2008-04-23 08:51

A kézi műszer valószínűleg egy laptop volt és azzal kivezérelték az EGR szelepet. A lényeg, hogy amíg újra és újra nem jön elő ez a hibakód, addig nincs igazán probléma.

Pepi | 2008-04-23 07:25 mazda-auto.hu részére

Én úgy láttam, hogy nyomásmérővel ellenőrízték, ill. volt náluk valami kéziműszer is, de nem tudom, hogy az mi volt. Ebben az autóban fedélzeti compi még nincs. Ha valahol tudományosabban be lehetne vizsgálni, szivesen áldoznék rá, bár most nem villog, de megvárom, ha szükséges.
Köszönettel Pepi.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó