2025. Június 26. Csütörtök - János

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-03-26 14:10 djadji részére

Amennyiben rendszeresen szervizelték korábban az autót, az olajcserék időben megtörténtek (és nem szenvedett soha tartósan a motor a kevés olaj miatt), akkor a motorral nem lesz gond. A fogyasztás max 8 liter körül meg szokott állni. Nem egy kihegyezett motor, így az élettartam garantáltan hosszú, a fogyasztása pedig kevés.

bal700 | 2008-03-26 13:48

Bocsi:)

Mazda 6 2003 136 Le dízelről van szó

Ez kimaradt:)

bal700 | 2008-03-26 13:42

kedves Szakértő

Olyan kérdésem lenne, hogy néha nagyon halkan enyhe sipló hangot hallok. Olyan mint egy turbina vagy propeller ahogy gyorsítok úgy pörög jobban az is. de nagyon halkan hallanai mikor nem megy a rásió és a szellőztetés, csak zavar, és félek hogy nehogy később baja legyen. MI lehet ez? Generátor? Turbó? A kocsi motorja teljesen jó és nagyon jól megy, most jött ki a szervízből mert Főtengely csere volt rajta, + lecserélték a vezérműszíjat meg a feszítőt is.

djadji | 2008-03-26 10:52

Hello!
Egy Mazda 626-os autó vásárlásán gondolkodom (első autóm lenne, bizonytalan vagyok). 2literes benzines, 1997es kiadás. A kocsi belsejéből ha koszt kiveszem (nagyon mocskos) akkor egészen szép állapotban van. Elsőre indul, a motor hangja nagyon szép, a sebváltoja új autókat megszégyenítő módon perecíz, pontos, nem lóg. Az oldal kicsit megtört, ajtó cserélve volt (anyós oldalon) és állítólag a gólyalábat is cserélni kellett.
Az egyetlen gondom, hogy 200.000 km van benne, ami ugyean nem érződik a kocsi motorján, sebvéltóján. Mindenki azt mondja, hogy ezeknek az autóknak ez nem sok, ("Van enbben még 200"), de nem tuodom hogy elhiggyem e. Tudnának ebben segíteni? Mennyire "sok" a 200.000 km egy ilyen kocsinak?
A másik amiben bizonytalan vagyok az a fogyasztás. 6-7-8 litert emlegetnek (a tulaj 6-t), de ezt én keveslem, sztem több lesz az. Esetleg ha erről is kaphatnék véleményt, tanácsot, nagyon hálás lennék.
Előre is köszönöm!

UI: az autó ára 600.000 körül lenne, ami sztem elég jó ár.

mazda-auto.hu | 2008-03-25 09:28 macuda626 részére

Nincs sok tapasztalatunk,mivel fékalkatrészekből csak a gyárit merjük jó szívvel ajánlani. A jakoparts nevű darabnál elég furcsa, hogy Japénból ilyen olcsón "ideér". Talán a Delphi, vagy a TRW.

macuda626 | 2008-03-24 07:10

Helló mazdások!
Segítségeteket kérném abban hogy egy 92-es 626-os ge mazdához első féktárcsát vennék de nem tudom eldönteni melyik gyártót válasszam, TRW, 17e -50%, jakoparts 5700ft-45%, bosch 13e -45% vagy delphi 8900ft -45% Ugyanis egy olaszt vettem 2 éve de sajnos nem vált be mert állandóan rázza a kormányt már szabályoztattam egy darabig jó aztán ismét üt. Nekem olyan kellene ami bírja autópályán közlekedést. Azt mondják hogy a jakoparts gyári beszállító. Segítségeteket előre is köszönöm!!

Piro | 2008-03-17 08:32

Koszonom szepen a segitseget!

mazda-auto.hu | 2008-03-17 08:24 Piro részére

A külföldi felszereltségi fokozatok ritkán egyeznek meg a mo-i autókéval. A legutolsó kivitelű Hármasok lökhárítói, hűtőrácsa más mint korábban, illetve a belső színezései is módosultak. Az audio rendszer nem változott, csak a moduláris CD került bele minden kivitelbe. A foggantyú probléma megoldódott, van már mélyedés a kéznek a lökhárító borításán.

Piro | 2008-03-16 15:29

Kedves Mazdasok!
Sokat gondolkoztunk milyen 1.6-os , benzines M3-as lenne a legjobb valasztas a csaladnak.Kulfoldi katalogusban ratalaltam a "Komfort d4"-re, ami araban es felszereltsegeben talan megfelelo lenne.(?) Azt szeretnem kerdezni, mit takar pontosan a komfort kifejezes a D4-el egyutt es, h milyen "rancfelvarrason" mentek keresztul a 2008-as modellek, ha tortent egyaltalan fejlesztes.Sajnos a katalogusokbol nem mindig derulnek ki a reszletek, ezert fordulok Onokhoz segitsegert.Peldaul az is erdekelne, h a hatso csomagtarto fogantyuproblemai ki lettek-e javitva es valtoztattak-e az audio rendszer minosegen.
Valaszukat elore is koszonjuk! P

optimus | 2008-03-13 11:52 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ!

Igen, volt vezérműszíj, gyertya, üzemanyag szűrő, olaj csere a kocsin.
Megpróbálok futni akkor még egy kört, hátha most megnézik alaposabban :(

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó