2025. November 9. - Tivadar
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó










Szoszika | 2008-04-15 19:54
Sziasztok 1 olyan kérdésem lenne hogy kb 1 2 napja ha benyomom a kuplungot elkezd csörögni valami :S :S mikor felengedem megszünik a csörgő hang nem is merem használni az autót 1 2002 es diesel 6 os mazdáról vanszó 92000 km er van benne szerintetek milehet a baj?:S
hor@monornet | 2008-04-15 19:35
Szevasz Pepi,Fecó vagyok!Nekem is van 1 diesel,143-lóvas mazda6-som,kizárolag a nagyobb nyomaték miatt meg tuningoltatom!Amit akarok az Kubler tuning,útána jártam,okes,ajánlható,neked is ez kellene!Nézd meg a www.powertuning.hun vagy:Dormány Józsefnél:06/30/3063665!Én meg lépem!
Pepi | 2008-04-15 11:44
Hello mindenkinek!
Nemrég vettem egy 2001-es 626 DiTD-t. Szépen megy, de 2000 alatt kicsit gyengus. Olvastam valahol, hogy chip-tunninggal javítható a nyomatékkarakterisztika, és a 110 LE növelhető kb. 20-al. Ha van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban, sokat segítene. Kérdéseim iránya: érdemes-e? a fogyasztást és a motor élettartamát hogyan befolyásolja? Hol, és kb. mennyibe lenne? Mivel a motorvezérlő nem olcsó mulatság, jól illeszkedik-e a két rendszer egymáshoz? Minden tapasztaltabb hozzászóló válaszát nagyon köszönök.
mazda-auto.hu | 2008-04-14 07:22 djadji részére
Maróti Szakkönyvkereskedés Budapest.
mazda-auto.hu | 2008-04-14 07:20 bal700 részére
Bizonyos körülmények (gázpedál, levegő, fordulatszám) van egy enyhén hallható hangja.
djadji | 2008-04-12 18:21
Hello!
Egy 626os mazdát szeretnék venni, és ehhez keresek használati útmutatót (bár lehet hogy az autóknál nem ez a neve.)
SZval olyan leírást, amiben benne van hogy milyen izzót tegyek bele, hol találom a biztosítékokat, és hol kell keresnek a kilóméteróra nullázóját,stb...
Tudok valahol ilyet letölteni? Szinte minden termék utmutatója fent van a neten, nem tudom az autóknak is van ilyen lelőhelyük?
Köszönöm előre is.
bal700 | 2008-03-27 10:16
A turbónak amúgy van alapban is egy kis hangja? Mert lehet hogy csak azt hallom, a kocsiban 55 ezer van csak és nincs hajtva. Lehet hogy túl aggódós vagyok:) Köszi a előre is a válaszokat!
djadji | 2008-03-27 08:36 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ!
mazda-auto.hu | 2008-03-26 14:27 bal700 részére
Valószínű, hogy a turbó. Amíg nem túl hangos, illetve nem emelkedik az olajfogyasztás, addig nem igazán kell miatta aggódni. Esetleg érdemes az intercooler csatlakozását megnézni tömítettség szempontjából. Igazából már visszafordíthatatlan folyamat, amennyiben a turbó szólalt meg. Maximum nyújtani lehet az élettartamát, tehát nem leállítani azonnal a motort egy-egy "hajtósabb" szakasz után.
mazda-auto.hu | 2008-03-26 14:10 djadji részére
Amennyiben rendszeresen szervizelték korábban az autót, az olajcserék időben megtörténtek (és nem szenvedett soha tartósan a motor a kevés olaj miatt), akkor a motorral nem lesz gond. A fogyasztás max 8 liter körül meg szokott állni. Nem egy kihegyezett motor, így az élettartam garantáltan hosszú, a fogyasztása pedig kevés.