2025. Június 25. Szerda - Vilmos

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-04-24 14:53 Alfás Theo részére

Akkor valahol a fékrendszerben szivárog az olaj, csak még nem tudott levegőt szívni, ezért nem érzed. Mindenképpen át kell nézni.

Alfás Theo | 2008-04-24 11:51 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a tanácsot, megnéztem. Semmi olaj ott. Az akkut kiemelve a másik oldalon sincs semmi olaj szívárgás. A fékrendszer"elszívhatja" az olajat annak ellenére, hogy a fékpedál és a fékhatás ugyanolyan, mint régen?

mazda-auto.hu | 2008-04-24 07:06 Alfás Theo részére

Meg kellene nézni, hogy a pedálnál nem folyik-e az utastérbe a folyadék.

mazda-auto.hu | 2008-04-24 07:05 BGabi részére

Köszönjük a bizalmat! Sajnos ezzel a márkával nincs tapasztalatunk, de a neve mindenképpen jól hangzik :). Tapasztalataink szerint viszont a gyári féktárcsákkal, csak a gyári fékbetétek működnek kifogástalanul.

mazda-auto.hu | 2008-04-24 07:03 jigsaw részére

1.A legjobb talán egy olyan bontott váltó beszerelése lenne, amelyhez még soha nem volt hozzányúlva. 2. Vannak automata váltó specialista mesterek-műhelyek, érdemes lenne egy ilyennek megmutatni a szerkezet, bár van amelyik csak kiszerelve hajlandó elvállalni. 3. Az automata váltó általában örök élet, ha megfelelő a karbantartás. Sajnos azt kell mondani, hogy a bajok akkor kezdődnek, ha elkezdenek "hozzányúlni" a váltóhoz.

Alfás Theo | 2008-04-23 19:55

Sziasztok!
Segítséget keresek, van egy mazda premacym dízel, a kisebbik 2.0 tdvi motorral. Semmi gond vele, kivéve a kuplung. ca 5 kilométer alatt lepuhul a pedál. eltűnik az olaj a tartályból.. a váltón lévő munkahengert cseréltem, de a hiba megmaradt. a tartálytól nézve sehol sem találok olajfolyás nyomot. Mit keressek, hol keressem az elstűnő olajat a rendszerből?
THX a egítséget.

BGabi | 2008-04-23 19:54

Üdv.Lassan fékbetétcserére szorulok és ajánlottak nekem egy típust,szeretném kikérni a szakértö véleményét erről a tipusról:Kashiyama fékbetét.Előre is köszi

jigsaw | 2008-04-23 13:21

Kedves Mazda-auto! Mint szerviznek a véleménye érdekel. 2002-es Mazda6 2.3 4x4 automata autóról van szó! 180e km-nél volt csapágy, fékszál + néhány 'apróság' cserélve a váltóban. Ezt még az előző tulaj csinátatta közel 500ezer forinért. Előtte 180ezerért volt cserélve egy jeladó még. Most 188ezer km van a kocsiban. Autópályán 170-180-as tempónál, 4-esből 5-ösbe váltásnál elszállt a bolygómű. A szerviz azt mondja, hogy a az előző és a mostani hiba alapján valószínüsíthető, hogy nem jó a kenése a váltónak. Kérdésem, hogy mit tanácsoltok, mert egy 5 éves kocsinál, ha a mostani javítást kifizetem (mai 8000km-rel az előző után történik ugye), akkor közel 1millió ft-ban van csak a váltója a kocsinak! Éppen a megbízhatósága miatt vettem mazdát, de nem tudom, hogy ezek után merjek-e menni vele! Mit tanácsoltok? Ne váltsak??? :)

Pepi | 2008-04-23 09:11 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-auto.hu!
Nagyon szépen köszönöm a megnyugtató választ. Én ebből arra következtetek, hogy a motorvezérlő jó, és apillanatnyi szelepműködés zavar tárolódik a memóriában, ami úgy törölhető, hogy leveszem a neg sarut, várok kb. fél percet, s ha azután sem törlődik, akkor kell az EGR szelepet cserélni, mert a hiba folyamatos.
Üdv. pepi

mazda-auto.hu | 2008-04-23 08:51

A kézi műszer valószínűleg egy laptop volt és azzal kivezérelték az EGR szelepet. A lényeg, hogy amíg újra és újra nem jön elő ez a hibakód, addig nincs igazán probléma.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó