2024. Április 26. Péntek - Ervin

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bükköny | 2017-02-07 11:43

Köszi szépen, de nem jó, mert az enyém BJ-és ez meg BA-ás hátsólámpa. Azért köszönöm mégegyszer!

fgab | 2017-02-05 07:10

Sajnálattal tapasztalom, hogy a “mazda-auto”, aki a forúm gazdája, már nem túl nagy figyelmet fordít a régebbi típusok forumozóinak hozzászólásainak olvasására, és esetleg azok kommentálására.

Problémamentes autóhasználatot kívánok minden autótulajdonosnak, minden mazda tulajdonosnak!

fgab | 2017-02-05 06:54 bükköny részére

Köszönöm a segítő hozzászólást! Gyújtótrafót cseréltem, úgy tűnik megszűnt a”rángatás”. Ami számomra picit èrthetetlen, hogy ezt a trafót kb. 3 éve cseréltem, akkor teljesen újat vettem bele (akkori hiba: 2 henger nem járt), nem gondoltam, hogy újra ez mondja fel a szolgálatot, ès hogy most egy más hibajelensèget mutat.

bükköny | 2017-02-01 07:36

Sziasztok! Egy 98-as BJ-és 323-as szedánhoz keresek bal hátsó lámpát.Ha lehet valami akciósabb áron. Tegnap a parkolóban belecsúsztak a hátúljába és eléggé összetörték , majd otthagyták.Ha valaki tud segíteni lámpa ügyben, annak előre is köszönöm!

Lakat | 2017-01-25 18:00 Juhasz89 részére

Köszönöm a választ! lakat01@gmail.com

atter | 2017-01-20 10:33 Juhasz89 részére

Szia!

Ezek a manualok engem is érdekelnének. Elküldenéd nekem is?

atterg@gmail.com

Előre is köszönöm.

bükköny | 2017-01-19 12:14 fgab részére

Még egy megjegyzés: Mielőtt trafót cserélsz, mindkét gyertyakábelt cseréld le ,hátha megjavul , bár kevés esélye van. Ha mégis marad a trafóhiba akkor sincs probléma , mert akkor is illik a kábelt cserélni. Érdemes még megpucolni a trafó és agyertya közötti gumiátvezetőben a rugós érintkezőt, mert az is eloxidálódhat.

bükköny | 2017-01-19 10:54 fgab részére

Még egy megjegyzés, sajnos típushiba !!! Úgy nyolc- tíz évvel ezelőtt emiatt a MAZDA nagyon olcsón biztosított hozzá trafókat egy bizonyos készletig. Sajnos én is későn tudtam meg, így lecsúsztam róla.

bükköny | 2017-01-19 10:42 fgab részére

SZia! Nekem a gyújtótrafó csinálta ezt a jelenséget, a cserével megoldható, de nekem a csere után is maradt egy pici torpanás hideg időben ,félmeleg motornál 1500-1800-as fordulatnál.Ezzel már együtt élek öt éve , mert igazán sehol nem tudták megoldani.Már megszoktam és kitudom küszöbölni azzal , hogy elváltok előtte. Hála istennek ez csak egy negyedórás periódus , mert ha felmelegedett , vagy már melegebb idő van akkor már nem csinálja.

Juhasz89 | 2017-01-19 08:14 Lakat részére

Szia!

Van többféle manualom (2001-előtti, 2001 utáni ill. a Protege néven futó 323-asokhoz). Mindegyik manualba más van :) , ha írsz egy email címet, elküldhetem.

1., vezérlés 90 000 az egyikben, 100 000 km a másikban.

3., csak szint ellenőrzést ír az egyikben, a másikban 80 000 km.

Többiben nem tudok segíteni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó