2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


poli89 | 2017-01-09 08:41 Juhasz89 részére

Üdv!

Köszi, innen is ezt a választ kaptam, de még mielőtt írtatok találtam a környéken egy szerelőt aki elvállalta a dolgot. Sajnos sok helyről kaptam azt a választ hogy a legjobb ha megszokom, nem lehet ezzel mit csinálni (vagy csak nagyon drágán), hát ebbe ugye nem annyira nyugodtam bele. Mint kiderült a rudazattal, és egyéb dolgokkal is komoly gondok voltak ezen már tényleg nem segítettet volna semmi. Előtte meglehetősen kókler munkát végeztek a kocsin, most próbálom helyre hozni a dolgokat.Lényeg hogy a kuplung és a váltó is fel lett újítva, (meg akkor már a komplett fútómű, fékek stb.). A héten kapom vissza a kocsit, meglátjuk mit hoztak össze.Jut eszembe nem tudnál (vagy bárki) olyan helyet ahol egy ilyen korú kocsihoz lehetne a motortérben található gumicsöveket beszerezni? (vákuumcső, hűtővízcső stb?) Vagy maradt a bontott megoldás? Sajnos ezeknek a beszerzésénél falakba ütköztem, hátha valaki már rutinosabb ebben. :) 

poli89 | 2017-01-09 08:18 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a segítséget!

atter | 2017-01-08 13:51 KMM részére

Szia , valószínű termosztát vagy rosszabb esetben a fűtőradiátor el van dugulva , a tűzfalon a radiátorra menő két vízcsőnek melegnek kell lennie, ha csak az egyik meleg akkor a radiátor el van dugulva

pusi65 | 2017-01-08 13:41 KMM részére

Szerintem a termosztát hibás. Nem zár-nyit megfelelő hőfoknál.

Ha ilyen hidegben hamar belangyosodik a hűtő, akkor szinte biztos, hogy csere. 2-3 ezer ft.

https://autoalkatreszed.hu/alkatresz/mazda/323-s-iv-bg/3697/termosztát/1.html

KMM | 2017-01-08 13:00

Üdv,
Mazda 323 1.4 injektor, 1991-es évjárat.
A fűtés igen gyenge, szinte alig van, a mostani időben még az ember keze fázik is, ha a beáramló levegő útjába rakja. Pár hónapja kezdte el ezt csinálni, hiába van a legmelegebbre állítva.
Amit eddig csináltam, hogy a műszerfal alá néztem és ellenőriztem, hogy a hőmérséklet kar huzaljai és amit ezek mozgatnak rendben van e. Ránézésre rendben.
Ezt a típusmegjelölést láttam rajta: Denso 116100-179

Mi legyen a következő lépés, mit ellenőrizzek?

Mazda323f | 2016-12-29 13:08

Udvozletem

Mazda 323f bj. 1.5 benzin 99 év 

A problemam mar az oruletbe kerget. Volt benzin szuvattyu es szuro is cserelve de azota fura hangot hallat a szivatyu motor. Olyan futyulo hangot. Probaltam tobbfelekepp is ha a regi szivatyu motort uj szurovel vagy regi szurot uj szivattyuval . A hang minden esetben megmarad. Futyulő hangja van. De gazadasra elhalgat. Gázelvételnel abba marad. De van hogy magatol abba marad aztan megint megszolal

Mi lehet a baj? 

compaq68 | 2016-11-26 21:20 Juhasz89 részére

Köszi! Már ez is valami.Bár az izzócseréhez  először a középkonzolt kellene kiszerelnem, a műszerfal csere talán működne, legfeljebb a fed.comp nem.

Juhasz89 | 2016-11-26 16:21 compaq68 részére

Az izzót nem tudom, de a számlap csere engem is érdekelne, hogy megoldható-e. Én eddig 5w30-as Mobil 1-et használtam, most 0w30-as Castrol van benne és mivel ezt sem eszi szinte egyáltalán így következőleg is ilyet teszek majd bele.

compaq68 | 2016-11-25 18:41

Üdv! A kérdésem a következő lenne: 2002 bj 1.3 comfort mazdában a középkonzol/ fűtéspanel, szivargyújtó stb-ben milyen típusu izzó található, / talán T5?/ A másik kérdésem, hogy a fehér számlapos, 1.6-os műszerfal működne-e ebben a kocsiban, átalakítás nélkül.Köszönöm előre is nektek a segítséget.

UI: Milyen olajat javasolnátok?

Juhasz89 | 2016-11-24 08:15 poli89 részére

Üdv!

Nekem is hasonló problémáim vannak a 2-essel és a hátramenettel, bár azért a fokozatból nem ugrik ki, csak 1-esből 2-esbe váltásnál rosszabb érezhetően. 2001-es 1.6-os, (óra szerint 167km...).

1000 km-rel ezelőtt kapott két adag XADO-t, amit innen rendeltem, de már érezhető a javulás. Mostmár olyan a 2-esbe váltás érzete, mint egy 8 éves astrában :D. Nyilván csodát nem kell várni, de egy próbát meg ér. Ha nem volt váltóolaj csere, akkor azzal együtt érdemes szerintem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó