2018. Augusztus 14. Kedd - Marcell

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bükköny | 2017-02-07 11:49 fgab részére

Örülök , hogy jó lett! Ezek a trafók sajna nem egy jó konstrukciók. Ha nem vagyok indiszkrét , hol vetted a trafót, és mennyiért? Csak kíváncsíságból.

bükköny | 2017-02-07 11:43

Köszi szépen, de nem jó, mert az enyém BJ-és ez meg BA-ás hátsólámpa. Azért köszönöm mégegyszer!

fgab | 2017-02-05 07:10

Sajnálattal tapasztalom, hogy a “mazda-auto”, aki a forúm gazdája, már nem túl nagy figyelmet fordít a régebbi típusok forumozóinak hozzászólásainak olvasására, és esetleg azok kommentálására.

Problémamentes autóhasználatot kívánok minden autótulajdonosnak, minden mazda tulajdonosnak!

fgab | 2017-02-05 06:54 bükköny részére

Köszönöm a segítő hozzászólást! Gyújtótrafót cseréltem, úgy tűnik megszűnt a”rángatás”. Ami számomra picit èrthetetlen, hogy ezt a trafót kb. 3 éve cseréltem, akkor teljesen újat vettem bele (akkori hiba: 2 henger nem járt), nem gondoltam, hogy újra ez mondja fel a szolgálatot, ès hogy most egy más hibajelensèget mutat.

bükköny | 2017-02-01 07:36

Sziasztok! Egy 98-as BJ-és 323-as szedánhoz keresek bal hátsó lámpát.Ha lehet valami akciósabb áron. Tegnap a parkolóban belecsúsztak a hátúljába és eléggé összetörték , majd otthagyták.Ha valaki tud segíteni lámpa ügyben, annak előre is köszönöm!

Lakat | 2017-01-25 18:00 Juhasz89 részére

Köszönöm a választ! lakat01@gmail.com

atter | 2017-01-20 10:33 Juhasz89 részére

Szia!

Ezek a manualok engem is érdekelnének. Elküldenéd nekem is?

atterg@gmail.com

Előre is köszönöm.

bükköny | 2017-01-19 12:14 fgab részére

Még egy megjegyzés: Mielőtt trafót cserélsz, mindkét gyertyakábelt cseréld le ,hátha megjavul , bár kevés esélye van. Ha mégis marad a trafóhiba akkor sincs probléma , mert akkor is illik a kábelt cserélni. Érdemes még megpucolni a trafó és agyertya közötti gumiátvezetőben a rugós érintkezőt, mert az is eloxidálódhat.

bükköny | 2017-01-19 10:54 fgab részére

Még egy megjegyzés, sajnos típushiba !!! Úgy nyolc- tíz évvel ezelőtt emiatt a MAZDA nagyon olcsón biztosított hozzá trafókat egy bizonyos készletig. Sajnos én is későn tudtam meg, így lecsúsztam róla.

bükköny | 2017-01-19 10:42 fgab részére

SZia! Nekem a gyújtótrafó csinálta ezt a jelenséget, a cserével megoldható, de nekem a csere után is maradt egy pici torpanás hideg időben ,félmeleg motornál 1500-1800-as fordulatnál.Ezzel már együtt élek öt éve , mert igazán sehol nem tudták megoldani.Már megszoktam és kitudom küszöbölni azzal , hogy elváltok előtte. Hála istennek ez csak egy negyedórás periódus , mert ha felmelegedett , vagy már melegebb idő van akkor már nem csinálja.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó