2019. Január 23. Szerda - Zelma

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gzotya | 2018-01-14 20:53

Sziasztok!Már több mint 1 hónapja jártam a fórumon,de csak most lett kész az autóm.Meg szeretném osztani veletek  a tapasztalataimat.Az volt a baj,hogy a jeladóim nem találkoztak így nem indúlt az autó.Hosszas keresgélés után a vezérműtengely jeladótárcsája okozta a hibát.Ugyanis a jeledótárcsát egy 4.2x13mm-es ék is tartja na ez nekem elszakadt.Mivel nem tudtuk pontosn mi is a hiba ezért először elektromos hibára gyanakodtunk.Az nem jött be így a motor szétszedésével folytattuk és így találtunk rá hibára.gyanus volt még az is,hogy ha lehúztuk a vezéműtengely csatlakozóját akkor beindúlt a motor.Remélem mot egy jó ideig nem kell vele foglalkoznom.Ja és BUÉK mindenkinek!

INDYGO | 2018-01-12 16:12 Balambeer részére

Köszi. Vasárnap megpróbálkozok vele.

Balambeer | 2018-01-12 14:57 INDYGO részére

Szia!

2db csavar fogja a takaró idomot és sok pattintó.A műszerfalat 3db fogja emlékeim szerint.Én kicseréltem ledesre mindet,de már volt amelyik elvérzett azóta.Az izzószálas egyértelműen jobban bírja a fesz ingadozást és nem polaritás függő. Ledesnél ezért minden aljzatot meg kell hajtani ahoz hogy jó polaritással pakold bele az új lámpicseket.Viszont nincs hőterhelés,nem fárad tovább az aljzat,stb...Van előnye és hátránya is a ledesítésnek. Nekem pl.: szép kék lett minden.A fűtés gombok is,stb...

INDYGO | 2018-01-12 13:40

Kiégett egy égőm a műszerfalban. Az amelyik a km számlálót világítja meg. A cseréhez elég csak a 2 db csavart kivennem, ami az órát tartja? Az égőket érdemes ledes égőkre cserélnem?

rimayt | 2018-01-10 13:18 kissgabor4 részére

Szerintem a váltó/motortartó bakokat nézesd meg. Gondolom billen egy nagyot a váltó és attól dobja ki a fokozatot ahogy megfeszül a rudazat. A többi fokozatban nem mozog a váltó ha játszol a gázzal? Az alacsonyabb fokozatokban jobban kellene mozognia. Ott nagyobb a nyomaték.

kissgabor4 | 2018-01-07 15:16

Üdv! Van egy Mpv-ém 2002-es Dízel hirtelen gázadásnál kidobja az ötödiket ha a kezem rajta van akkor nem és ha játcok a gázzal menet közben akkor a váltókar előre hátra mozog a többi sebesség tökéletes. Mi lehet a probléma? Válaszokat köszönöm 

kissgabor4 | 2018-01-07 15:07 lordpici részére

Szia! Érdekelne mi volt a probléma mert nekem is ezt csinálja az Mpv-ém. Válaszod előre is köszi 

matyas.telegdy | 2018-01-05 14:39 rimayt részére

Szia! Velem is össze vissza szórakozik, mondjuk én ilyen hőmérséklettel való összefüggést nem figyeltem meg. A rádiónak hátul van egy saját ventilátora, és azt nézném meg, hogy működik-e, illetve megpróbálnám akarítani… Bár szerintem manapság már nem sok sz*rt ér a gyári rádió, eléggé elavult, ervezem én is a cserét.

rimayt | 2018-01-04 10:01

Sziasztok!

Van egy 2004-es MPV-m. A rádiómmal van némi gondom. Ha bemelegszik kidobálja a CD-ket. Disc errort ír. Reggel hidegen még az írott lemnezt is lejátsza. Ez valami típus hiba vagy csak nálam szórakozik?

csokislaci@citromail.hu | 2018-01-02 17:53 nagydann részére

Szia Dani! Szerintem tele van kosszal, ami a “tiszta” üzemanyagainkból maradnak, ill a sok kémiai anyagból. Az enyémet kb.8 évesen kellett kitakarítani, és most ősszel újra, mert már be sem gyulladt a millió koksz miatt. Most füst nélkül szépen durúzsol, teszi a dolgát.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó