2018. Május 22. Kedd - Júlia, Rita

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


baksiole bga részére | 2017-08-29 15:42

Szia! Nekem szintén egy 2,3 benzines mpv van , gond volt nekem vele egy pesti út ami 500km nagyrészt pályán 1,5 l olaj volt . a végén már besült 1 szelep mielött vittem volna a megbeszélt nagy generálra. csak dadogott alig tudtam vele hazajönni 50 km röl . Megcsináltattam , hengerfej le ,szelepcsere ahol kellett szelepszár szimering ,tömitések ,gyürük hajtókar csapágy is mert mondta a szerelö hogy oda volt az is, meg minden amit kellett szükséges volt . Fele gyári alkatrész a hajtókar csapágy is . Igy volt műszaki vizsgával munkabérrel ,anyaggal együtt 220000ft. Az autó jó nem eszik semmi olajat mentem vele kb 4000km azóta ,sokkal jobb sokkal erősebb ! Szerintem érdemes megcsináltatni minthogy venni egy használt motort amivel ugyan ugy befürödhetsz ! 

zselyigy | 2017-08-29 12:24 BGA részére

Ezt nemcsak motorcserével, hanem felújítással is meg lehet oldani. Az általad is említett okokból sokan belevágnak, még ha nem is olcsó. A használt benzines motor / egyéb hibás autó elég ritka és a bizonytalan előélet miatt szerintem kockázatosabb, mint a felújítás. Nekem egy 2.0 benzines motort generáloztak az összes csapágy kicserélésével.

INDYGO | 2017-08-29 12:17 Balambeer részére

Köszönöm a tippet. A jövő hétre vállalták a szállítást.

BGA | 2017-08-28 21:44

Üdv mindenkinek,

idáig csak olvasgattam ezt a fórumot, most viszont nekem is lett egy problémám: benzines 2.3-as MPV-m a nyaralás során hajtókarcsapágyas lett (azért hazahozta a családot) – a szervízben azt mondták, cserélni kéne a motort.

Úgy néz ki, nem is olyan egyszerű ilyen motort találni. Ha valakinek van tippje, örömmel fogadom..
Első körben nem német ebay-ről próbálnám (ott se nagyon van), vagy kintről lábon behozni egyet – nem tudom, mennyire megbízhatóak ezek a megoldások, illetve mennyire problémás a lepapírozás..

A gyerekek szeretik a kocsit, már én is barkácsolgattam (pl tolatókamera),  nem nagyon találnék más jobbat, ha menthető, akkor menteném...

Előre is köszi

Balambeer | 2017-08-28 16:35 INDYGO részére

INDYGO | 2017-08-28 15:51

Sziasztok!

MPV-hez honnét lehet hátsó sárvádő javító ívet szerezni?

kovacslevente | 2017-08-25 09:40 kovi2 részére

Köszönöm az ötletet. Megnéztem, de úgy tűnik, hogy azok a rajzok csak a szükséges alkatrészek beazonosításához használhatók, nem bekötési rajzok.

 

kovi2 | 2017-08-24 19:06 kovacslevente részére

SZia!

Japancars.ru  oldalon minden megtalálható,ha nem mpv akkor korábbi rf5c mazda6-nál.

kovacslevente | 2017-08-24 15:42

Üdv mindenkinek!

Az alábbi ügyben kérem a segítségeteket:

Hibamentesen működő RF motorkódú Mazda MPV 2.0 D vagy hasonló (2005) korú Mazda 6 2.0D autóra lenne szüksége rövid időre (1-2 óra)annak a szervíznek, amelyik Vácott szereli az MPV-met. Eddig nem sikerült fellelniük olyan bekötési rajzot, ami a vákuumrendszerre vonatkozik, így az a lehetőség maradt, hogy egy jól működő autón nézik meg a  helyes bekötést. Természetesen nem ingyen kérem.

Ha esetleg rendelkezik valaki vákuumrendszer bekötési rajzzal, az lenne csak az igazi boldogság:)

Segítségeteket előre is köszönöm,

Levente

 

 

 

mazda-auto.hu | 2017-08-11 15:13 Deltry részére

2,85 liter 75W-90-es GL4 vagy jobb olaj kell bele

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó