2025. November 7. Péntek - Rezső

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-01-03 15:36 orotva részére

Nehéz úgy megtalálni a hibát, hogy az autó a szervizben jól működik. Miért ne lehetne nekik említeni? Árban közel 50000 Ft, így elsősorban a "rossz" szenzor ellenállási értékét kell ellenőrizni, kiszerelve, kb.:70C fokra felmelegítve is.

orotva | 2012-01-03 15:10 mazda-auto.hu részére

Erről a szakszervíznek tudnia kellene? Vagy ha odamegyek, említhetem nekik ezt a szenzort? És ez árban kb mennyi? Mert ha cserélődik, de megmarad a probléma, nem mindegy hogy mennyit fizetek ki.....

mazda-auto.hu | 2012-01-03 10:04 orotva részére

Elképzelhető akár az is, hogy a motor állásának szenzora csak egy bizonyos hőmérsékleten "instabil", és csak hosszú, tartós terhelésen melegszik fel. Ennek a szenzornak pl. nincs visszajelzett hibakódja.

orotva | 2012-01-02 21:22 mazda-auto.hu részére

2000-es évjárat, a hengerűrtartalmom 1498 cm3

mazda-auto.hu | 2012-01-02 13:52 orotva részére

A 2000-res az évjáratot, vagy hengerűrtartalmat jelenti?

orotva | 2012-01-02 13:36 mazda-auto.hu részére

Állítólag azt is megmérték már. Neves szakszervízbe jártam, a mai napot már ott kezdtem, 1-2 órás próbálgatás, tanakodás után sem találtak semmit. Motordiagnosztika esetén hibakód nincs. Városban nagyon jól megy, hosszúba nem lehet menni vele. Jön a rángatás, majd leállás! Tnácstalan vagyok......

mazda-auto.hu | 2012-01-02 09:05 orotva részére

Elképzelhető például, hogy az üzemanyag nyomás csökken, sok-sok minden más is lehet, nem tudom milyen szervizben jártál eddig, de természetesen végére lehet járni a hibának.

orotva | 2011-12-29 20:58

Kérdés 2000-es 323-as MAZDA. Hosszú úton, kb. 70 km után elkezd rángatni, és majdnem leáll az autó. Leállás, motor lehűlés után normálisan megy tovább, de rövid idő múlva ismét előjön a hibája. Kb fél éve van ez a problémája, többször voltam szakszervízbe, ahol nem találtak semmi hibát. Ettől függetlenül volt üzemanyag szűrő tisztítás, gyújtógyertya csere kábelszettel együtt, de a probléma nem szűnt meg. Ha a szakszervíz nem tudja megállapítani mi a gond, akkor hová vigyem? A zúzdába? Városban, ahol gyorsítás-lassítás-leállás gyakori, ott nem jön elő, de hosszú útra nem merek elindúlni. A betervezett szílvesztermről épp most érkeztem haza. 74 km után kellett visszaforduljak. Ha valakinek van valami ötlete,esetleg hasonló gondja......hasonló megoldódott gondja:-) és megírná, azt megköszönném!Üdv! orotva@freemail.hu

mazda-auto.hu | 2011-12-19 08:15 gabor198712 részére

A vezérlőegység cseréje és adaptálása kb.: 2 óra. Vezérlőegységet javítani ritkán szükséges, és ritkán lehetséges.

gabor198712 | 2011-12-17 14:47

Így karácsony előtt lerobbant a mazda6-osom, így karácsonyig biztosan autót kell bérelnem (www.avalon-rent.hu), hogy az utolsó hetet még meghúzzam. Az lenne a kérdésem a Tisztelt Mazda szakértőktől, hogy egy központi számítógép meghibásodása mennyi időt6pénzt vesz igénybe, hogy megjavítsák?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó