2017. Július 28. Péntek - Szabolcs

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kt626 | 2017-07-27 22:35

Sziasztok!

Azzal kapcsolatban nem találtam sehol információt, hogy milyen időközönként érdemes vezérlést (szíj, görgök, stb) cserélni. Nem a km érdekel (arra 90e km-t ír a kézikönyv), hanem az időtartam. Csere óta (2013) csak 9 ezer kilométert mentem az autóval. Sokak szerint 5-6 évente mindenképpen cserélni kell. Ez reálisnak tűnik, de érdekelne egy hozzáértő véleménye is. Az világos, hogy a 90e km-t nem várhatom meg, mert ezzel a használattal kb. 2060-ra érnék a következő cseréhez és addigra már por sem maradna a szíjakból smiley Egy 2000-es évjáratú 2 literes, benzines 626-ról van szó.

Előre is köszönöm a választ.

fruti1122 | 2017-07-09 12:42

Sziasztok. Tudnátok segiteni abban, hogy vezérműszij csere után a visszajelző lámpát hogy lehet kioltani . 1991. 626 2,0 diesel GD széria. Előre is köszönöm.

E. József | 2017-07-03 23:08 626 ditd12 részére

A következő gond az lesz, hogy üzemi hőfokon már nem rángat de erőtlenné válik ezen a fordulatszám környékén – mint nekem is - és hibakódot sem tudtak kiolvasni. Már többször olvasom ezt a tünetet másoktól de megoldást senkitől sem hallottam. Lehet nincs is? 

Isti | 2017-07-03 14:54

Sziasztok!

 Szeretett Mazdám 2.0ccm, 110LE, 2002 évj: a következőt produkálta: elindultunk az autónkkal, majd párszáz méter után kigyulladt a motor vezérlö lámpa( ez az izzító is), a gázadásra nem reagált semmit, a motor nem állt le csak alapjárat volt. Hiába nyomtam a gázt semmi nem történt, leállít újraindít ugyanaz. Majd kb egy óra mulva megint indítottam és mintha mi sem történt volna úgy megy ahogy kell, azóta több száz kilómétert mentem vele és nem jött elő ez a jelenség. Tudja e valaki mi okzhatta ezt a hibajelenséget, mert ezzel azért bizonytalan közlekedni.

Köszi

perik | 2017-06-17 11:14

Sziasztok. 3 éve van egy 1998-as 2,0 benzines GF-m ami eddig kifogástalanúl müködött (semmi olajfolyás, nem ette az olajat, vágtatott mint a szél, és nem füstölt veszettűl) Kb 3 hete reggel induláskor nagy fehér füstöt eregetett ami ugye a hengerfejes autó legfőbb ismérve. Azonnal szerviz ( sajnos nem nagyon válogathattam, hogy  hova viszem mert szükségem volt az autóra amilyen gyorsan csak lehetett, és ők vállalták el) ahol közölték, hogy nem csak hengerfejes, de szelepszár szimeringes is az autó. 1 hét megfeszített munka után és egy horror számlát mellékelve (összes tömítés gépmunka, nyomáspróba stb) visszakaptam az kocsit. (hurrá) Azóta azonban ha egy éjszakát áll nagy kék füsttel indul ami erőssen olaj szagú és eszi az olajat. (na hát itt nincs már hurrá) Ha a tippem jó akkor ez a szelepszár szimerin problémára utal. Meg tudom-e állapítani szétszerelés nélkül, hogy valóban cseréltek-e szimeringet vagy csak sima lehúzás volt az egész? A számlán természetesen szerepel a szelepek felcsiszolása és egyébb más mellet ez is. A másik kérdésem, hogy tudom-e és ha igen meddig használni így az autót? Mert elvben a szervíz garanciát vállalt, de sajnos nekem több mint 600 km-re van és momentán nem tudom visszavinni és nélkülözni az autót ujabb minimum egy hétre. (és őszintén ezek uán már nem is szeretném odavinni). Válaszokat előre is köszönöm.

Dricsike | 2017-06-14 08:17

Köszönöm.  Akkor nem keresem tovább. Még volna 2 kérdésem: lehetséges hogy ebben a típusban nincs sem légtömegmérö sem vezérműtengely jeladó? Illetve lehet-e a fedélzetit programozni, beállitásokat módosítani vagy csak a hibakódok kiolvasása lehetséges?

mazda-auto.hu2 | 2017-06-13 14:09 Dricsike részére

Elnézést, megnéztem az alvázszám alapján, nincs a tankban. Az adagolóba van beépítve a szivattyúja.

Dricsike | 2017-06-13 08:55

Az alvázszáma: jmzgw19t201200864.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-09 08:46 Dricsike részére

Akkor kellene egy alvázszám.

Dricsike | 2017-06-08 12:43

Ott már néztem. Csak a szívócső van egy kis szűrővel, a visszafolyó cső illetve a szintjelző.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó