2018. December 10. Hétfő - Judit

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Spot | 2015-04-23 22:21 BluElite részére

 Rövidzárral még nempróbálkoztam nemtudom az mit eredményezne a légzsáknál illetve az indítóba milyen kárt tenne !!

 

A három szines vezetékes az ülés foglalság érzékelő a másik kettő maga a légzsák

igazábó ugye azzal szokott baja lenni hogy nem érzékel a jobb ülésben lévőt,

valami ellenállás alapú lehet mind a kettő egyébként!!

 

a vészvillogód világít meg ehez hasonlók vannak fain kis égőim bele ;)

BluElite | 2015-04-23 20:35 Spot részére

Szia!

 

Köszi a tippet!

 

Való igaz, állítgatáskor ha úgy áll az ülés, akkor szaraxik. Azt már tudom hogy lehet levenni meg szétszedni a csatlakozót, volt hozzá szerencsém. A láb hajlítgatásra még nem gondoltam. Na, holnap ha lesz időm megbarkácsolom. Egy próbát megér.

 

Egy intim kérdés: mi van ha a padlóból jövő részen rövidre zárom az érintkezőket? Úgy veszi mintha ülnének az ülésen? :-)

 

Egyébként a három színes vezetékes csatlakozó micsoda?

 

Spot | 2015-04-23 19:11 Gabor83 részére

 Kallantyúk szoktak berohadni a hátsó féknél már ripityomra szedtem az összeset !!

mármint belül ! de az is lehet hogy elszakatt a bovden és csak az eggyiket húzza valamennyire!!

Nekem ahoz hogy kiszedjema boxot kikell venni a két ülést !! 626 GW 98as

és meglehet nézni hogy ott minden rendben van-e!!

 

Spot | 2015-04-23 19:07 BluElite részére

 Én úgy oldottam meg hogy, a két sárga vezetéked a ludas egyépként, lekell pattintani az ülés alól kicsit nehezen fog kijönni szétlehet szedni a csatlakozót !!

fent a helyén elég nehezen jön szét!

és meghajlítgattam kicsit a lábait a fiú részt arra amerre érintkezne szóval felfeküdne !

azóta nemjelez hibát !

általában akkor szokott ha mozgatod az ülést elálítod valami vagy valaki miadt !!

 

Ha esetleg valakinek szüksége lenne 98-as 626osom van élő adatokat tudok kiólvasni belőle illetve hibakódokat kiólvasni törölni akkor szóljon !!

 

BluElite | 2015-04-23 16:37

Ha már itt vagyok, én is kérdezek. Eddig elmaradt, de megint előkerült a villogó légzsák lámpa problémája. Villog 4 hosszút, 7 rövidet. A dokumentáció szerint ha jól értettem, akkor az anyós ülés érzékelője a ludas. mit lehet vele csinálni? Valami csatlakozó rövidre zárásával meg lehet oldalni hogy mindig azt érzékelje mintha ülnének az ülésen? Az anyós ülés alatt két db csatlakozó van, az egyikbe három színes vezeték megy, a másikba csak két sárga. (a vezető ülés alatt csak a sárga vezetékes csatlakozó van ha jól emlékszem). Nem akarok érzékelőt venni több ezerért, és nem érdekel ha csattanás esetén a jobb első ülés légzsákjkai is nyílnak, ha nem ül ott senki akkor is. Ja, oldallékzsákos a gép.

BluElite | 2015-04-23 16:24 Gabor83 részére

Szia! Milyen géped van? A '97 utániakban a helyzet a következő: ha a kézifék "tövét" fedő kis műanyag vackot felhajtod, akkor látsz alatta egy függőlegesen álló csavart, ha jól emlékszem a kézifék kar bal oldalán van. Azzal tudsz feszíteni a bowdenen. Én a következőképp csinálom: Behúzom a kéziféket pár fognyira, majd egy csőkulccsal beljebb szorítom a csavart. A behúzás azért kell, nehogy menet közben, kiengedett kézifék mellett is fogjon a fék. Így ha behúzod, és érzed hogy nehezebb tekerni a csavart, ne tekerd tovább. Amúgy nem tudom más hogy csinálja, nekem ez a trükköm :-D Üdv: BluElite

Gabor83 | 2015-04-22 22:00

Sziasztok,

 

Gyakorlatilag nem fog a kézifékem.

Mit érdemes megnézni, merre kezdjem (service manual-al mondjuk :))?

 

Gábor

BluElite | 2015-04-18 09:31 BluElite részére

 No, probléma megoldva. A baj a következő volt: az index kapcsolóban lévő csúszóérintkező rendben volt, viszont azok a kis érintkező bütykök, amelyeket a csúszó érintkező rövidre zár irányjelzéskor, már nem egészen, a középső le volt kopva. Sufnitunng módon megoldottam a problémát, egy csepp forrasztóónt raktam rá. Nem tudom mennyire lesz tartós, de tökéletesen működik, és megoldottam kb 3 Ft-ból :-)

 

Üdv: BluElite

 

BluElite | 2015-04-17 08:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válszt, sikerült levennem a burkolatot. Alul tartotta az a 3 csavar. Az alsó és felső rész össze van pattintva, de törésmentesen szét lehet szedni. Magát az irányjelző kapcsolót 2 csavar fogja a kormányoszlophoz, így könnyű volt levenni. A kapcsoló mechanikájára szintén 2 csavarral meg patent szerűségekkel van ráfogva az elektronikai csatlakozásokat biztosító rész (nem tudom hogy nevezik helyesen...). Itt fedeztem fel, hogy a kar által mozgatva van egy kis csúszó érintkező, amely valamelyik irányba történő jelzéskor 2-2 érintkezőt rövidre zár. Nos ezen a csúszó érintkezőn lekopott a réz réteg. Ez valami 20 forintos alkatrész, de gyanítom nem lehet kapni... ötlet? :) Pl. érdemes felújítani valami áramot vezető festékkel, stb...?

Lantos749 | 2015-04-16 19:27

 Sziasztok! 1.8 74kW-os kombi 626-nak mi az a fordulatszámtartomány, amelyben a legkedvezőbb a fogyasztás?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó