2018. Október 22. Hétfő - Előd

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2015-04-23 20:35 Spot részére

Szia!

 

Köszi a tippet!

 

Való igaz, állítgatáskor ha úgy áll az ülés, akkor szaraxik. Azt már tudom hogy lehet levenni meg szétszedni a csatlakozót, volt hozzá szerencsém. A láb hajlítgatásra még nem gondoltam. Na, holnap ha lesz időm megbarkácsolom. Egy próbát megér.

 

Egy intim kérdés: mi van ha a padlóból jövő részen rövidre zárom az érintkezőket? Úgy veszi mintha ülnének az ülésen? :-)

 

Egyébként a három színes vezetékes csatlakozó micsoda?

 

Spot | 2015-04-23 19:11 Gabor83 részére

 Kallantyúk szoktak berohadni a hátsó féknél már ripityomra szedtem az összeset !!

mármint belül ! de az is lehet hogy elszakatt a bovden és csak az eggyiket húzza valamennyire!!

Nekem ahoz hogy kiszedjema boxot kikell venni a két ülést !! 626 GW 98as

és meglehet nézni hogy ott minden rendben van-e!!

 

Spot | 2015-04-23 19:07 BluElite részére

 Én úgy oldottam meg hogy, a két sárga vezetéked a ludas egyépként, lekell pattintani az ülés alól kicsit nehezen fog kijönni szétlehet szedni a csatlakozót !!

fent a helyén elég nehezen jön szét!

és meghajlítgattam kicsit a lábait a fiú részt arra amerre érintkezne szóval felfeküdne !

azóta nemjelez hibát !

általában akkor szokott ha mozgatod az ülést elálítod valami vagy valaki miadt !!

 

Ha esetleg valakinek szüksége lenne 98-as 626osom van élő adatokat tudok kiólvasni belőle illetve hibakódokat kiólvasni törölni akkor szóljon !!

 

BluElite | 2015-04-23 16:37

Ha már itt vagyok, én is kérdezek. Eddig elmaradt, de megint előkerült a villogó légzsák lámpa problémája. Villog 4 hosszút, 7 rövidet. A dokumentáció szerint ha jól értettem, akkor az anyós ülés érzékelője a ludas. mit lehet vele csinálni? Valami csatlakozó rövidre zárásával meg lehet oldalni hogy mindig azt érzékelje mintha ülnének az ülésen? Az anyós ülés alatt két db csatlakozó van, az egyikbe három színes vezeték megy, a másikba csak két sárga. (a vezető ülés alatt csak a sárga vezetékes csatlakozó van ha jól emlékszem). Nem akarok érzékelőt venni több ezerért, és nem érdekel ha csattanás esetén a jobb első ülés légzsákjkai is nyílnak, ha nem ül ott senki akkor is. Ja, oldallékzsákos a gép.

BluElite | 2015-04-23 16:24 Gabor83 részére

Szia! Milyen géped van? A '97 utániakban a helyzet a következő: ha a kézifék "tövét" fedő kis műanyag vackot felhajtod, akkor látsz alatta egy függőlegesen álló csavart, ha jól emlékszem a kézifék kar bal oldalán van. Azzal tudsz feszíteni a bowdenen. Én a következőképp csinálom: Behúzom a kéziféket pár fognyira, majd egy csőkulccsal beljebb szorítom a csavart. A behúzás azért kell, nehogy menet közben, kiengedett kézifék mellett is fogjon a fék. Így ha behúzod, és érzed hogy nehezebb tekerni a csavart, ne tekerd tovább. Amúgy nem tudom más hogy csinálja, nekem ez a trükköm :-D Üdv: BluElite

Gabor83 | 2015-04-22 22:00

Sziasztok,

 

Gyakorlatilag nem fog a kézifékem.

Mit érdemes megnézni, merre kezdjem (service manual-al mondjuk :))?

 

Gábor

BluElite | 2015-04-18 09:31 BluElite részére

 No, probléma megoldva. A baj a következő volt: az index kapcsolóban lévő csúszóérintkező rendben volt, viszont azok a kis érintkező bütykök, amelyeket a csúszó érintkező rövidre zár irányjelzéskor, már nem egészen, a középső le volt kopva. Sufnitunng módon megoldottam a problémát, egy csepp forrasztóónt raktam rá. Nem tudom mennyire lesz tartós, de tökéletesen működik, és megoldottam kb 3 Ft-ból :-)

 

Üdv: BluElite

 

BluElite | 2015-04-17 08:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válszt, sikerült levennem a burkolatot. Alul tartotta az a 3 csavar. Az alsó és felső rész össze van pattintva, de törésmentesen szét lehet szedni. Magát az irányjelző kapcsolót 2 csavar fogja a kormányoszlophoz, így könnyű volt levenni. A kapcsoló mechanikájára szintén 2 csavarral meg patent szerűségekkel van ráfogva az elektronikai csatlakozásokat biztosító rész (nem tudom hogy nevezik helyesen...). Itt fedeztem fel, hogy a kar által mozgatva van egy kis csúszó érintkező, amely valamelyik irányba történő jelzéskor 2-2 érintkezőt rövidre zár. Nos ezen a csúszó érintkezőn lekopott a réz réteg. Ez valami 20 forintos alkatrész, de gyanítom nem lehet kapni... ötlet? :) Pl. érdemes felújítani valami áramot vezető festékkel, stb...?

Lantos749 | 2015-04-16 19:27

 Sziasztok! 1.8 74kW-os kombi 626-nak mi az a fordulatszámtartomány, amelyben a legkedvezőbb a fogyasztás?

mazda-auto.hu | 2015-04-15 10:52 BluElite részére

 Egyes típusokban a kormánykerék felőli burkolat felületen is van két csavar, de ezen a típuson elvileg nincs. Mindig nehezen jön szét a burkolat, talán ha napon tudod hagyni az autót, most már felmelegszik annyira az utastér, hogy kisebb legyen a törés veszélye.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó