2018. Augusztus 16. Csütörtök - Ábrahám

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Spot | 2015-04-23 19:11 Gabor83 részére

 Kallantyúk szoktak berohadni a hátsó féknél már ripityomra szedtem az összeset !!

mármint belül ! de az is lehet hogy elszakatt a bovden és csak az eggyiket húzza valamennyire!!

Nekem ahoz hogy kiszedjema boxot kikell venni a két ülést !! 626 GW 98as

és meglehet nézni hogy ott minden rendben van-e!!

 

Spot | 2015-04-23 19:07 BluElite részére

 Én úgy oldottam meg hogy, a két sárga vezetéked a ludas egyépként, lekell pattintani az ülés alól kicsit nehezen fog kijönni szétlehet szedni a csatlakozót !!

fent a helyén elég nehezen jön szét!

és meghajlítgattam kicsit a lábait a fiú részt arra amerre érintkezne szóval felfeküdne !

azóta nemjelez hibát !

általában akkor szokott ha mozgatod az ülést elálítod valami vagy valaki miadt !!

 

Ha esetleg valakinek szüksége lenne 98-as 626osom van élő adatokat tudok kiólvasni belőle illetve hibakódokat kiólvasni törölni akkor szóljon !!

 

BluElite | 2015-04-23 16:37

Ha már itt vagyok, én is kérdezek. Eddig elmaradt, de megint előkerült a villogó légzsák lámpa problémája. Villog 4 hosszút, 7 rövidet. A dokumentáció szerint ha jól értettem, akkor az anyós ülés érzékelője a ludas. mit lehet vele csinálni? Valami csatlakozó rövidre zárásával meg lehet oldalni hogy mindig azt érzékelje mintha ülnének az ülésen? Az anyós ülés alatt két db csatlakozó van, az egyikbe három színes vezeték megy, a másikba csak két sárga. (a vezető ülés alatt csak a sárga vezetékes csatlakozó van ha jól emlékszem). Nem akarok érzékelőt venni több ezerért, és nem érdekel ha csattanás esetén a jobb első ülés légzsákjkai is nyílnak, ha nem ül ott senki akkor is. Ja, oldallékzsákos a gép.

BluElite | 2015-04-23 16:24 Gabor83 részére

Szia! Milyen géped van? A '97 utániakban a helyzet a következő: ha a kézifék "tövét" fedő kis műanyag vackot felhajtod, akkor látsz alatta egy függőlegesen álló csavart, ha jól emlékszem a kézifék kar bal oldalán van. Azzal tudsz feszíteni a bowdenen. Én a következőképp csinálom: Behúzom a kéziféket pár fognyira, majd egy csőkulccsal beljebb szorítom a csavart. A behúzás azért kell, nehogy menet közben, kiengedett kézifék mellett is fogjon a fék. Így ha behúzod, és érzed hogy nehezebb tekerni a csavart, ne tekerd tovább. Amúgy nem tudom más hogy csinálja, nekem ez a trükköm :-D Üdv: BluElite

Gabor83 | 2015-04-22 22:00

Sziasztok,

 

Gyakorlatilag nem fog a kézifékem.

Mit érdemes megnézni, merre kezdjem (service manual-al mondjuk :))?

 

Gábor

BluElite | 2015-04-18 09:31 BluElite részére

 No, probléma megoldva. A baj a következő volt: az index kapcsolóban lévő csúszóérintkező rendben volt, viszont azok a kis érintkező bütykök, amelyeket a csúszó érintkező rövidre zár irányjelzéskor, már nem egészen, a középső le volt kopva. Sufnitunng módon megoldottam a problémát, egy csepp forrasztóónt raktam rá. Nem tudom mennyire lesz tartós, de tökéletesen működik, és megoldottam kb 3 Ft-ból :-)

 

Üdv: BluElite

 

BluElite | 2015-04-17 08:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válszt, sikerült levennem a burkolatot. Alul tartotta az a 3 csavar. Az alsó és felső rész össze van pattintva, de törésmentesen szét lehet szedni. Magát az irányjelző kapcsolót 2 csavar fogja a kormányoszlophoz, így könnyű volt levenni. A kapcsoló mechanikájára szintén 2 csavarral meg patent szerűségekkel van ráfogva az elektronikai csatlakozásokat biztosító rész (nem tudom hogy nevezik helyesen...). Itt fedeztem fel, hogy a kar által mozgatva van egy kis csúszó érintkező, amely valamelyik irányba történő jelzéskor 2-2 érintkezőt rövidre zár. Nos ezen a csúszó érintkezőn lekopott a réz réteg. Ez valami 20 forintos alkatrész, de gyanítom nem lehet kapni... ötlet? :) Pl. érdemes felújítani valami áramot vezető festékkel, stb...?

Lantos749 | 2015-04-16 19:27

 Sziasztok! 1.8 74kW-os kombi 626-nak mi az a fordulatszámtartomány, amelyben a legkedvezőbb a fogyasztás?

mazda-auto.hu | 2015-04-15 10:52 BluElite részére

 Egyes típusokban a kormánykerék felőli burkolat felületen is van két csavar, de ezen a típuson elvileg nincs. Mindig nehezen jön szét a burkolat, talán ha napon tudod hagyni az autót, most már felmelegszik annyira az utastér, hogy kisebb legyen a törés veszélye.

BluElite | 2015-04-14 19:45 BluElite részére

 Nos, megnéztem, a vészvillogóval szépen működik minden. 

 

Viszont amit észrevettem: valószínűleg az index kapcsoló körül lesz valami gond, mivel ha kirakom balra az irányjelzőt, és hibásan működik (tehát csak kattog a relé a normális ütemben, viszont nem villog sem a visszajelző sem a lámpák), akkor ha kicsit mozgatom a kart, helyrejön. Gondoltam befújom a kapcsolót egy kis kontakt spray-el. Viszont nem tudom hogy jutok oda. A kormányoszlopról megpróbáltam leszedni a burkolatot, alul fogja 3 csavar. Azokat kitekertem, de nem válik szét a takaró burkolat alsó és felső része. Erőltetni kellene mert valami patent fogja össze? Mi a trükkje? Nagyon feszegetni nem mertem.

 

Emlékeztetőül: '98 DiTD.

 

Köszönettel BluElite

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó