2018. Május 26. Szombat - Fülöp

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2015-07-05 12:11

 Sziasztok, szép napot!

 

Egy kvíz kérdésem van a mai napra: '98-as 626 kombiban a hátsó ablakmosó motor merre található? Ugyanis nem fújja a vizet. Biztosítékok jók, kapcsoló jó, most ott kutakodnék.

 

Köszönettel: BluElite

 

renegat | 2015-06-05 13:23 Spot részére

Na, siekrült megoldanom a problémát. Végül nem a kormány alatti relékkel volt gond, bár azokkal is elszütymögtem egy ideig, mérőműszer nélkül, sikerült kizárni, hogy ott van-e baj. A motortérben, a jobb oldali lámpa mögött, ahol az ablakmosótartály van, ott találtam több relét, és azok közül az egyik bár hallani, hogy kapcsol, de nem működik (vagyis csak időnként). Felcseréltem egy másikkal, ami nem jöttem rá, hogy mit kapcsol*, de most működik rendesen a refim. Még szerencse, hogy nem vettem 15ezerért kapcsolót... Remélem ez a relé olcsóbb lesz. Köszönöm mindenkinek, aki megpróbált segíteni.

renegat | 2015-06-03 10:57 Lantos749 részére

Szia! Én tavalyelőtt vettem új felnit akkor néztem utána a dolgoknak kicsit (enyém 2000.12.-i gyártás és GF, nem GW, de ettől még lehet, hogy stimmelnek a méretek). A gyári felniméret az 5x114,3-as osztókörű, 67 mm-es középfuratú ha jól emlékszem 40 körüli ET-vel Én 7JX16H2 5*114,3 R16-os Enzo felnit tettem rá (típusa: EWP0SA40T), egy középfurat szűkítővel. remélem tudtam segíteni. Ha esetleg a GW-nél mások a méretek valaki majd kijavít :)

Lantos749 | 2015-05-28 15:33

  Üdv! Segítséget szeretnék kérni:

Adott egy 2001-es évjáratú Mazda 626 GW
 
Mi a gyári felnimérete az autónak? (ET szám is érdekelne)
Esetleg milyen más 15" átmérőjű felnit használhatok minden hiba nélkűl?

BluElite | 2015-05-19 20:49 renegat részére

 Ha jól emlékszem, a relé a kuplungpedál felett van, jó kérdés melyik lehet az. Viszont amit érdemes megnézni ott, van 1-2 testelő vezeték, hátha csak ott van valami kontakthiba....

 

 

renegat | 2015-05-19 06:25 Spot részére

 Előre is nagyon köszönöm!

Spot | 2015-05-17 22:16 renegat részére

 Relé ??

 

Majd megnézem neked melyik az meg a biztit is !!

 

renegat | 2015-05-16 13:31 BluElite részére

 Na, szétszedtem a kapcsolót. Annyival okosabb lettem,hogy sztem nincs vele gond. A mechanikus része úgy tűnik működik, a 3 kis réz lemez ránézésre jól érintkezik. Illetve arra  is rájöttem,hogyha nincs felkapcsolva a világítás akkor lehet fénykürtözni, viszont ilyenkor nem a reflektort kapcsolja, hanem a menetjelzőt. Ami még érdekes, hogy 100 kapcsolásból 1-szer felkapcsol a reflektor is. Igazából fingom nincs hogyan tovább. A beltérben található összes biztosítékot leteszteltem, illetve a motortérben található kis méretű biztiket is csekkoltam de semmi. Igazából pontosan nem is tudom, hogy melyik a refi  biztosítéka. Esetleg tudja e valaki,hogy mi okozhatja a hibát?

BluElite | 2015-05-15 14:28 renegat részére

 Szia!

 

A leírásom alapján ki tudod venni simán a kapcsolót. Egyszerűen kiszedhető, és szerintem egyszerűen javítható. Nekem az irányjelző részével volt gondom.

 

Viszont nekem gyanús, hogy sem a refi, sem a fénykürt nem jó. Nézd meg a biztosítékot, nem-e az durrant el....

 

Amúgy ha mégis ki kell szedned, könnyen rá lehet jönni a működésére. A refi nem csúszóérintkezőkkel működik, hanem van 3 érintkező pár, azokat kapcsolja össze vagy szét. Vagy az érintkezőkkel, vagy a működtető mechanizmusban lesz valami defekt...

 

A légzsák csatlakozót még nem volt időm megbabrálni, a kolléga leírása alapján, de okvetlenül megnézem. Valószínűleg tényleg csak az érintkezőit kell majd hajtogatni. Ezt abból gondolom, ha tisztességesen felmelegszik az idő, akkor minden oké. Ahogy kb 25 foknál hidegebb van, előjön a hiba. Lehet, van egy kis hőtágulás, de majd teszünk ellene :-D 

 

renegat | 2015-05-14 11:06

Sziasztok! Volt-e már valakinek gondja a fényszóró kapcsolóval? Nekem konkrétan a refi kapcsolás nem működik, még villogni sem tudok. Azt néztem, hogy viszonlyag egyszerűen kiszedhető a kapcsoló egység, de lehet valamit kezdeni vele? Érdeklődtem mazdabontóban - elég horror 15+áfa áron akarnak adni egy egységet (bontottat). Mielőtt megvenném gondoltam megkérdezem itt, hátha valaki tudja, hogy javítható-e a meglévő. Update: Visszaolvastam néhány oldalt és láttam, hogy BluElite már szedte szét a kapcsoló szerkezetet - lehet teszek én is egy próbát. A légzsák villogás nálam is visszatérő probléma, 32-t villogja teljesen random időközönként.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó