2017. November 23. Csütörtök - Kelemen

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


renegat | 2015-06-03 10:57 Lantos749 részére

Szia! Én tavalyelőtt vettem új felnit akkor néztem utána a dolgoknak kicsit (enyém 2000.12.-i gyártás és GF, nem GW, de ettől még lehet, hogy stimmelnek a méretek). A gyári felniméret az 5x114,3-as osztókörű, 67 mm-es középfuratú ha jól emlékszem 40 körüli ET-vel Én 7JX16H2 5*114,3 R16-os Enzo felnit tettem rá (típusa: EWP0SA40T), egy középfurat szűkítővel. remélem tudtam segíteni. Ha esetleg a GW-nél mások a méretek valaki majd kijavít :)

Lantos749 | 2015-05-28 15:33

  Üdv! Segítséget szeretnék kérni:

Adott egy 2001-es évjáratú Mazda 626 GW
 
Mi a gyári felnimérete az autónak? (ET szám is érdekelne)
Esetleg milyen más 15" átmérőjű felnit használhatok minden hiba nélkűl?

BluElite | 2015-05-19 20:49 renegat részére

 Ha jól emlékszem, a relé a kuplungpedál felett van, jó kérdés melyik lehet az. Viszont amit érdemes megnézni ott, van 1-2 testelő vezeték, hátha csak ott van valami kontakthiba....

 

 

renegat | 2015-05-19 06:25 Spot részére

 Előre is nagyon köszönöm!

Spot | 2015-05-17 22:16 renegat részére

 Relé ??

 

Majd megnézem neked melyik az meg a biztit is !!

 

renegat | 2015-05-16 13:31 BluElite részére

 Na, szétszedtem a kapcsolót. Annyival okosabb lettem,hogy sztem nincs vele gond. A mechanikus része úgy tűnik működik, a 3 kis réz lemez ránézésre jól érintkezik. Illetve arra  is rájöttem,hogyha nincs felkapcsolva a világítás akkor lehet fénykürtözni, viszont ilyenkor nem a reflektort kapcsolja, hanem a menetjelzőt. Ami még érdekes, hogy 100 kapcsolásból 1-szer felkapcsol a reflektor is. Igazából fingom nincs hogyan tovább. A beltérben található összes biztosítékot leteszteltem, illetve a motortérben található kis méretű biztiket is csekkoltam de semmi. Igazából pontosan nem is tudom, hogy melyik a refi  biztosítéka. Esetleg tudja e valaki,hogy mi okozhatja a hibát?

BluElite | 2015-05-15 14:28 renegat részére

 Szia!

 

A leírásom alapján ki tudod venni simán a kapcsolót. Egyszerűen kiszedhető, és szerintem egyszerűen javítható. Nekem az irányjelző részével volt gondom.

 

Viszont nekem gyanús, hogy sem a refi, sem a fénykürt nem jó. Nézd meg a biztosítékot, nem-e az durrant el....

 

Amúgy ha mégis ki kell szedned, könnyen rá lehet jönni a működésére. A refi nem csúszóérintkezőkkel működik, hanem van 3 érintkező pár, azokat kapcsolja össze vagy szét. Vagy az érintkezőkkel, vagy a működtető mechanizmusban lesz valami defekt...

 

A légzsák csatlakozót még nem volt időm megbabrálni, a kolléga leírása alapján, de okvetlenül megnézem. Valószínűleg tényleg csak az érintkezőit kell majd hajtogatni. Ezt abból gondolom, ha tisztességesen felmelegszik az idő, akkor minden oké. Ahogy kb 25 foknál hidegebb van, előjön a hiba. Lehet, van egy kis hőtágulás, de majd teszünk ellene :-D 

 

renegat | 2015-05-14 11:06

Sziasztok! Volt-e már valakinek gondja a fényszóró kapcsolóval? Nekem konkrétan a refi kapcsolás nem működik, még villogni sem tudok. Azt néztem, hogy viszonlyag egyszerűen kiszedhető a kapcsoló egység, de lehet valamit kezdeni vele? Érdeklődtem mazdabontóban - elég horror 15+áfa áron akarnak adni egy egységet (bontottat). Mielőtt megvenném gondoltam megkérdezem itt, hátha valaki tudja, hogy javítható-e a meglévő. Update: Visszaolvastam néhány oldalt és láttam, hogy BluElite már szedte szét a kapcsoló szerkezetet - lehet teszek én is egy próbát. A légzsák villogás nálam is visszatérő probléma, 32-t villogja teljesen random időközönként.

Lantos749 | 2015-05-14 08:25 ali53 részére

 Köszönöm mindkettőtök segítségét!

ali53 | 2015-05-13 22:31 Lantos749 részére

 Sziasztok!
Az én GW 626-omban is gyári fejegység volt, 6-os CD-váltóval a csomagtartóban. Kellemesen, kiegyenlítetten szólt, de szerettem volna pendrájvról zenét hallgatni, ezért lecseréltem egy nem túl drága (24ezer+ a kábel adapter) Clarion fejegységre. Kitűnően működik, az eredeti gyári hangszórók is megtáltosodtak tőle, persze jó hangforrás is kell hozzá. Persze korlátai vannak a gyári hangszóróknak, kb 2/3 hangerő után (ahogy mazda-auto is írja) már torzítanak, de ez már bőven elég hangteljesítmény autópálya tempónál is. Tehát hogy összefoglaljam, nincs ártelme azon rugózni, hogy 40, 45, vagy 50W-os az új fejegység, mert a mai (nem gagyi) fejegységek mindegyike jobb, mint a gyári. Az enyémben Panasonic volt, de ugye az autó gyártásának évében (2001) még kiváló szerkezet mára nem veheti fel a versenyt a mai technikával. Ha még tovább kívánsz lépni, akkor hangszórókat is kell cserélned, kb. 15ezer/pár áron adnak jóminőségű, vagy inkább jóhangú szerkezeteket. De hangsúlyozom, nekem már a fejegység csere meghozta a kívánt eredményt hangminőség javulásban és a pendrájvos zenehallgatásban. 

Reklám: Ugyanitt Mazda (Panasonic) kazetteásmagnós fejegység hozzá való Panasonic CD-váltóval eladó. :)
 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó