2018. Május 24. Csütörtök - Eszter

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


lacko.lacko | 2013-02-04 19:42

..nagyon köszönöm a tanácsot, első körben a győri mazdaszervízben, ahol még nem jártam, kérdezem meg hogy nekik van e ez az általad említett denso rendszerű kommunikáció.ha nincs akkor nekivágok innen győrből.mégegyszer köszönet.üdv.L.

DOXA | 2013-02-03 07:55 lacko.lacko részére

Laci! Had spóroljak Neked sok-sok ezer forintot!!! Első körben, mielött szétszednék az autódat, kirándulj 1et Békéscsabára!!! A gyári mazda programmal megvizsgálják az autódat, és nem ötleteléssel, (cseréljünk ezt, azt, előbb-utóbb. Jó lesz) próbálkoznak a Te zsebedre. Biztos lehetsz, a szakszerűségükben. Nekem is van néhány igen kiváló autószerelő BARÁTOM, sok-sok millás műszerezettséggel, de a denso rendszerű kommunikációt nem tudják. Én 1 sima 80 ezres szervízre mentem 550 km-t!!! Nem bántam +, és biztos, hogy a 120as nagyot is Ők csinálják. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a márkafüggetlen szerelők nem értenek az autókhoz, de a mazdihoz specifikus, mazdaképzett szerelő KELL!!! ;) Doxa

lacko.lacko | 2013-02-02 13:04

Üdv.Azzal a problémával írok, hogy az autóm minden különösebb indok(pl. agresszív vezetési stílus)-nélkül nem hajlandó kevesebbet fogyasztani,mint 10.8/100km, mindez nagyjából városban.Egy 2006-os már részecskeszűrős,2.0 az erősebbik, azt hiszem 145 le-ős dízelmotorral szerelt verziót vettem és hát úgy 8liter körül számítottam a fogyasztásra.Részecskeszűrő hibajelet nem ír, de egy ízben volt már teljesítménycsökkenéses füsttel járó jelenség egy fél órán át majd helyre állt. szerelő azt fejtegette, hogy valószínűleg a porlasztó a bűnös a dpf eltömődéséért tekintettel ha nem jó akkor porlasztónként egy liter fogyasztásnövekedést eredményez, szerinte legalább két porlasztó felújításra szorul.Kérdem tőle de miért indul akkor rendesen, miért húz rendesen és mi a garancia hogy eztán majd kevesebbet fog fogyasztani?ebben kérnék némi eligazíttást.Köszönöm.Hozzáteszem szerintem bármelyik porlasztót ha levetetem bevizsgálásra valószínűleg már nem fog gyári értéket adni tehát a felújításra próbálnak majd buzdítani, ami ugye nem filléres ráfordítás.Köszönettel:Laci

Dexx33 | 2012-12-10 13:07 m6zperx részére

Igazad van! Ha nem GHs a mazdad akkor a kabeles dolog nem mukodik! A neten kerestem ra valahol azt kovetoen hogy feltetted a linket. Mar nincs meg az az oldal de ugy 500€ volt az ara! Amit viszont nem ertek az az hogy ha ennyit kinlodsz a szurovel miert nem dobod egyszeruen ki! Nekem ugyan ez a problemam volt amit te irsz most le es pont sielni mentem ausztriaba en is. Tehat pontosan tudom mijen elmeny lehetett! Egy kulombseggel. Nekem nem hoztak csereautot mert szombat volt es nem volt szerviz. Utanna mar nem is probalkoztam megjartam teljesitmeny nelkul. Nos ez hiba volt. Sok kokszot kapott a turbom es minden egyebb de mar ez is a multe! Ekkor kezdtem foglalkozni a DPF-el. Volt egy Mazda regeneralas 6000 Ft-ert es utanna meg 2 eltomodes! Itt futott ki a poharam!!!

m6zperx | 2012-12-10 11:24 Dexx33 részére

Szia! Köszi a választ! Én nagyon is jó hasznát vettem volna ennek, nem is egyszer. Vázolom a szitut: 4 személy, full csomagtartó, tele síbox, szombat dél. Úticél: Ausztria. M1 Tatabányánál DPF hibajelzés, teljesítménykorlátozás bekapcs, MES kihív, cserekocsiba átcuccol, síbox leszed-felrak, kocsi trélerre, cserekocsival Ausztriába, az üdülés közepén vissza a saját kocsimért Mo-ra, utána vissza Ausztriába. Mindezt egy 10e HUF-os kényszerregenerálás miatt. Szóval nem ez a két út létezik a szűrő regenerálásra amit mondtál. Nekem GG-s 6osom van így nem tudok egy darab kábellel regenerálni. Az 500 Eurós árat hol láttad? Annyi pénzért nyilván nagyon meggondolandó a dolog ha csak magadnak veszed meg, ugyanakkor én látom ennek az eszköznek a létjogosultságát. Nyilván elegánsabb megoldás az, ami a Land Cruiserben van hogy gombnyomásra kényszerregenerál, ha épp azt akarom.

Dexx33 | 2012-12-05 11:48

Nincs ilyesmivel tapasztalatom. Viszont nem is ertem ennek a szukseget mivel az eroltetett regeneraciot a GH-s 6osoknal egy sima kabel segitsegevel be lehet inditani. DPF hibakodok? Minek! Ha egyszer eltomodott nem nagyon van mit diagnosztizalni rajta. Es a szuro helyettesitesi funkciot nem ertem. Ha bekapcsolom akkor olyan mint ha lenne szurom? Bolondsag-en ugy mondanam hogy parasztvakitas... HA gond van a szurovel ket uton lehet megoldani: 1. Tisztitas vagy csere 2. eltavolitas = vegleges megoldas... Es mindezert 500€ hat ez szerintem nem a legokosabb megoldas. Csak osszehasonlitas keppen ugyan ennyit kerne az ugynevezett emulatoros eltavolitasert tehat neke a filter replacement function hallatan az emulator funcio asszocialodik. A vegleges eltavolitas 300-350€ kozott van es vegleges DPF tehermentesitest takar. Ez az en velemenyem.

m6zperx | 2012-12-05 01:18

Sziasztok! Ezt használta/ismeri valaki közületek? http://eurocats.co.uk/dpftool/

mazda-auto.hu | 2012-12-03 11:35 Boss részére

Próba, illetve diagnosztika alapján ki lehetne szűrni, hogy üzemanyagellátási jellegű a probléma, vagy valami más. Így sajnos nem tudom.

Boss | 2012-12-01 22:35

Tisztelt Szakértő! Vettem egy 2009 es diesel mazda6-ost és az a problémám, hogy "kigyorsításkor" illetve ha egy bizonyos sebességgel haladok, akkor RÁNGAT. tankoltam már másik kútnál, és töltöttem bele tisztító cuccot is, de sajna SEMMIT sem változott a dolog! Hidegen nagyon rángat utánna pedig ahogy leírtam. Esetleg van valami ötlet hogy mi lehet? Gázolajszűrő cserélve.

Dexx33 | 2012-11-15 20:49

Gyerekek nekem tobb mint 12e km van szuro nelkul es egy gram olajszint novekedes sincs. Egy hete voltam muszakin es siman atment az auto! Egyebkent nagyon jol megtudjak ma mar javitani a szurot de az ujra eltomodik hala a jo minosegu uzemanyagainknak... En meg mindig a kivetelt partolom! Csak azt szeretnem mondani hogy nem kell es nincs is mitol felni! Eddig akinek segitettem elegedett volt es megbanta hogy nem korabban jott! A baj az hogy en is csak 8 honapja jottem ra hogy lehet maradektalanul es sikeresen kioperalni a vakbelet a Mazdainknak... :o))

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó