2017. November 24. Péntek - Emma

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


| 2013-04-20 17:26

Helló! 2008 -as évjáratú 2000 diesel mazda6 170e kilométerrel vettem. 176e kilométernél dpf eltömődött. Géppel kitakarították. Kb 3e kilométert bírt. Ausztriából hazavitt kb 400km mentem vele úgy hogy villogott a DPF lámpa.(Lóerő nyista) Aztán kimosattam! Mosás után Kb 7500km bírt ki. Auszttriábol ismét hazaviitt 700 km mentem vele úgy hogy villogott a lámpa.Autópályán. (Lóerő Nyista) Most megint mondtam hogy géppel regenerálják kijöttem vele 700 km. Még bírja... Jelenleg 185e km körül van benne. Más gondja nem volt. Azt hallottam 190e ft ért meglehet szabadulni tőlle. Nem tudom érdemes e? 800 ezer ft egy újj?

katyilka | 2013-04-10 20:09 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ! Ezirányban fogok elindulni, hogy szeretett autóm a legjobbat kapja.

mazda-auto.hu | 2013-04-10 08:55 katyilka részére

Valójában csak utolsó alterbatív lehetőségként merül fel az ACEA C1/JASO DL-1 minősítésű olaj használata, de az is csak az Ausztrál kontinensen javasolt. A DPF szűrő kerámia szerkezete ismét változott, így tovább javult a szűrő hatékonysága. Ez azt jelenti, hogy még kevesebb gázolajjal felhígul motorolaj elégetésével számol a Mazda (korom). Ebből kifolyólag pedig már ACEA C3 az elsődleges javaslat. Castrol Edge Professional 0w-30 SN/C2/C3 használható, és javasolt is.

katyilka | 2013-04-09 21:37

Tisztelt Mazda szakértő! DPF-olaj ügyben érdeklődnék. M6-om volt, most CX5-re cseréltem. Eddig az ACEA C1-es, csekély hamutartalmú olaj kellett, a CX5 gépkönyvében már ACEA C3 a követelmény. Két kérdésem lenne. Másfajta DPF szűrőt szereltek be, valamint használható-e a Castrol Edge 5W-30, 0W-30 ACEA C1 olaj, mert a Dexelia-nál magasabb minőségi osztályba sorolja szinte mindenki. Üdv Katyilka

N.I. | 2013-03-18 12:58 lacko.lacko részére

Hello, győri szervíznek van minden Mazda programja. Denso befecskendezők nem igazán javíthatóak. ( vagy csak majdnem ujj árban )

Oszi | 2013-02-17 21:45

Figyumá,EURO 4 a 2002-től gyártott 6-os DPF nélkül,Ami DPF-es az Sztem mind EURO 5-ős :) EGR kizárása a tiédnél nem igazán célra vezető mivel láván,hogy van benne egy pozició érzékelő igy vannak bizonyos tartományok ahol számol a motorvezerlő a vissza vezett kipufogó gázzal ami most neked hiányzik. Lehet,hogy egy darabig jó lesz ,de elöbb-utóbb gondod lesz vele sztem. Ha a lambdaszondáid jól müködnek és a befecskendezöid ,no meg megfelelő olajjal jársz nem igazán van gond a részecske szurovel.

DOXA | 2013-02-05 06:35 lacko.lacko részére

Ha hivatalos mazdaszervíz, akkor ab ovo van nekik. Itt már csak az a kérdés, hogy megfelelő szakmai alázattal nyúlnak az autódhoz, és egy hosszútávú, mindkettőtök számára előnyös kapcsolat kezdete az első találkozás. : Doxa

lacko.lacko | 2013-02-04 19:42

..nagyon köszönöm a tanácsot, első körben a győri mazdaszervízben, ahol még nem jártam, kérdezem meg hogy nekik van e ez az általad említett denso rendszerű kommunikáció.ha nincs akkor nekivágok innen győrből.mégegyszer köszönet.üdv.L.

DOXA | 2013-02-03 07:55 lacko.lacko részére

Laci! Had spóroljak Neked sok-sok ezer forintot!!! Első körben, mielött szétszednék az autódat, kirándulj 1et Békéscsabára!!! A gyári mazda programmal megvizsgálják az autódat, és nem ötleteléssel, (cseréljünk ezt, azt, előbb-utóbb. Jó lesz) próbálkoznak a Te zsebedre. Biztos lehetsz, a szakszerűségükben. Nekem is van néhány igen kiváló autószerelő BARÁTOM, sok-sok millás műszerezettséggel, de a denso rendszerű kommunikációt nem tudják. Én 1 sima 80 ezres szervízre mentem 550 km-t!!! Nem bántam +, és biztos, hogy a 120as nagyot is Ők csinálják. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a márkafüggetlen szerelők nem értenek az autókhoz, de a mazdihoz specifikus, mazdaképzett szerelő KELL!!! ;) Doxa

lacko.lacko | 2013-02-02 13:04

Üdv.Azzal a problémával írok, hogy az autóm minden különösebb indok(pl. agresszív vezetési stílus)-nélkül nem hajlandó kevesebbet fogyasztani,mint 10.8/100km, mindez nagyjából városban.Egy 2006-os már részecskeszűrős,2.0 az erősebbik, azt hiszem 145 le-ős dízelmotorral szerelt verziót vettem és hát úgy 8liter körül számítottam a fogyasztásra.Részecskeszűrő hibajelet nem ír, de egy ízben volt már teljesítménycsökkenéses füsttel járó jelenség egy fél órán át majd helyre állt. szerelő azt fejtegette, hogy valószínűleg a porlasztó a bűnös a dpf eltömődéséért tekintettel ha nem jó akkor porlasztónként egy liter fogyasztásnövekedést eredményez, szerinte legalább két porlasztó felújításra szorul.Kérdem tőle de miért indul akkor rendesen, miért húz rendesen és mi a garancia hogy eztán majd kevesebbet fog fogyasztani?ebben kérnék némi eligazíttást.Köszönöm.Hozzáteszem szerintem bármelyik porlasztót ha levetetem bevizsgálásra valószínűleg már nem fog gyári értéket adni tehát a felújításra próbálnak majd buzdítani, ami ugye nem filléres ráfordítás.Köszönettel:Laci

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó