2025. Június 20. Péntek - Rafael

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-08-06 09:34 footy részére

105000 km-enként. A DiTD dízelmotor esetében a chiptuningot tudom elképzelni, de ebbe a rendszerbe nehéz eredményesen beavatkozni. A tempomatra nem tudom a választ, mivel ebbe a típusba mi nem szereltünk.

footy | 2012-08-05 07:06

Érdeklődnék, hogy 2000-es éjáratú Mazda Premacy-n mennyi időnként kell vezérlést cserélni? A motor 74kw-os benzines. Valamint a motor teljesítményén szeretnék emeltetni. Milyen módszerek vannak amivel nem károsítom a motort? Chiptuning? Az utolsó kérdés, hogy a fenti típusba milyen áron lehet tempomatot szereltetni? köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-07-30 08:03 Thomas84 részére

Elképzelhető, hogy a padlón kívülről a kipufogó (katalizátor) feletti hővédő lemez nincs a helyén, vagy sérült, nem jól áll.

Thomas84 | 2012-07-28 23:09

Tisztelt Mazda Autó! Mi lehet az oka annak, ha Xedos 6 1,6-ban a váltó kart a szoknya alatt melegnek, olykor a váltó körüli műanyag borítást is forrónak érzem? Nem csúszik a kuplung, szépen megy, és nincs túlpörgetve (max. 3000-3500-as fordulatok) Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2012-07-12 07:57 csibeszke75 részére

Köszönjük a visszajelzést, tehát az úgynevezett lefojtó szelep szorult.

csibeszke75 | 2012-07-11 05:55

szia!köszi szépen a tippet,végül is nem az egr szelep volt a ludas,manem a szivotorokban lévő szorult.Szétszedtem,kitakaritottam,wd 40-nel befujtam és azóta jó az autó.Mégegyszer köszönöm a segitséget

lehozsoci | 2012-07-04 14:13 csibeszke75 részére

Jut eszembe...Az LF motornál A MAF sensor adja a jelet a PCM-nek DE itt csak a az EGR szabályozáshoz!!!nem úgy mint a bezinesnél..MAF-Mass Air Flow-átmenő légmennyiség... Csá Zsolt..

lehozsoci | 2012-07-04 14:04 csibeszke75 részére

Kedves Csibeszke! kedves Komám! Úgy barangolsz itt az adatokkal, hogy a hajam égnek áll! A MAP sensor beteg mert -29 voltot mutat?!Ilyen nincs... A hiba amit leírtál hogy nincs erő és füstől,feltételezem ,hogy feketén...az nem elég töltőlevegőt jelent, vagyis nem kap a motor elég levegőt...Henger tömítettség-nem csúszott szét a csőcsatlakozó valahol a turbo és a hengerfejközött? Cső repedt? A MAP sensor MANIFOLD ABSOLUTE PRESSURE SENSOR az egyenten érzékelő a Diesel motorvezérlésnek a belépő légmennyiségről...A hiba okai lehetnek: szökik a töltőlevegő,turbo contol rendszer... Amire én nagyon odafigyelnék az a EGR folytószelep! Ha ez beszorul,vagyis lezár akkor nem fog bejutni elég levegő...Exhaust Gas Recirculation System, egy pillnangószelep ami vákuumot csinál ahhoz hogy az EGR működjön.. Remélem érthető volt üdv Zsolt

csibeszke75 | 2012-07-03 21:35

ja és hibakód még mindig nincs!leszedtük a turbót egy kicsit olajos,de nem vészes.a katalizátort is kitakaritottuk,söt beinditottuk a nélkül.Ugyanaz a hiba.megnéztük a vezérlést,az is jó,nem lehet a közös nagynyomású csőben lévő szabályzó szelep???

csibeszke75 | 2012-07-03 21:29

Szia!hengerfejtömitésre gondolsz?mit jelent az hogy injektor lazulás,két injektort cseréltünk a tavasszal,aztán kopogott is a motor egy kicsit,de mindig aztán melegen szépen járt.pár napja rángatott kettőt,de aztán kisimult.másnap végleg beadta a kulcsot.ma rámértünk a map szenzorra,ez benne van az interculler csövében,megvan az 5 volt,a test is jó,és a kifele jel 2.5 volt.mi a véleményed?bajban vagyok nagyon kellene az autó,azzal járok dolgozni.a kölcsön autó egy vagyon!!!segits ha tudsz?!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó