2025. Június 20. Péntek - Rafael

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Samu2000 | 2012-08-26 22:09

Tisztel Mazda Szakértő! 2008-as Mazda6 diesel autóm van. Jelenleg 70000 km van a kocsiban. Soha nem volt gondom a DPF-fel-eddig.Ami érdekes, hogy kb. 1000 km-es autópálya használat után szerencsére már itthon gyulladt ki, majd villogott a DPF+motor led. Szervíz-kiszerel-tísztít-kényszerregenerál+olajcsere természetesen-mindez egy havi magyar minimálbérért!). Mire számítsak hosszú távon? Csökken-e a szűrő hatékonysága ezek után? Mennyi manuális tísztítást bír el a szűrő csere nélkül? 3+2 év utólagosan vásárolt gari van az autóra. Egy esetleges DPF csere bent van-e a garanciában? Kszönettel: Samu

Zalán | 2012-08-24 16:12 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2012-08-24 13:07 Zalán részére

Nem tudjuk mi okozza, így nem tudjuk mit tud okozni hosszabb távon. Ha csak az alapjárat szabályzással van gond, az nem okoz problémát. Ha viszont más hiba hat ki az alapjárat szabályzására, akkor okozhat.

Zalán | 2012-08-24 10:19 mazda-auto.hu részére

Köszönöm az információt. Vajon a késöbbiekben ez jelenthet valami komolyabb károsodást? Vagy célszerű lenne mihamarabb orvosolni a hibát?

mazda-auto.hu | 2012-08-24 09:20 mazda-auto.hu részére

...de akár más is lehet.

mazda-auto.hu | 2012-08-24 09:18 Zalán részére

Lehet akár gázpedál/"fojtószelep" szenzor, alapjárati kapcsoló kontakt szerű hiba.

mazda-auto.hu | 2012-08-24 09:13 vasyl részére

Nem tudom. A diagnosztika része az is, hogy a szerelő mit gondol, mit vesz észre. Tehát nem csak a hibakód.

contofalsky | 2012-08-23 18:02

szisztok, új mazdás vagyok. volna egy kérdésem. nemrég vettem egy 2007-es mazda 6 2.0 D kombit, amikor kinyomom a kuplungot illetve finom gázadásnál kissé döcögős hang jön a motorból. találkozott már valaki hasonlóval?

Zalán | 2012-08-23 17:53

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Egy 2005-ös, mazda6-om van. 220e km fölött, sokat járok vele és nemrég észrevettem, hogy üzemi hőmérsékleten rendszertelenül megugrik az alapjáratom. Pár mp-ig 1000 fölé ugrik, majd vissza áll a normális helyzetbe. A szervizelés rendszeresen megtörtént, minőségi gázolajat tankolok. Előre is köszönöm a segítséget!

vasyl | 2012-08-23 17:29

Köszönöm a választ ! Az üzemanyag szűrőt már kicseréltük.A diagnosztika miatt még várnom kell 1 hetet mert a Mazda szervizben csak akkora van időpont .Még az lenne a kérdésem mennyire biztos az hogy a diagnosztika kimutatja hol a hiba ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó