2025. Július 8. Kedd - Ellák

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagy | 2012-08-29 13:26

Tisztelt Zsocibá! Köszönöm az észrevételeidet. Sajnos ezekben a dolgokban járatlan vagyok, csak azt tudom megmondani, hogy mi, és hol fáj. Ha röviden megírnád az izzító gyertyák ellenőrzési módszerét, azt is megköszönném. Másik autónkban(Dízel Opel) ugyanebben a jav. műhelyben cseréték az i.gyertyákat, és aazal is gond van, csak ott a diagnosztika rögtön eredményre vezetett(van hibakód). A mazdán is kb. akkor kellett cserélni, úgy 3/4 éve. Az biztos, hogy valamilyen DENSO-s került beépítésre. Köszönettel:N.László

lehozsoci | 2012-08-29 13:12 lehozsoci részére

Ja elfelejtettem! Ha beindult a motor akkor a nyomás kicsit esni fog, de stabilnak kell, hogy maradjon, kb 24-28Mpa és ahogy a fordulatszámot változtatod követnie kell! Tehát ha emeled a fordulatot akkor a nyomásnak párhuzamosan követni kell! Üdv Zsocibá

lehozsoci | 2012-08-29 13:06 nagy részére

Hello Mr Nagy Én nagyon az izzítógyagyákra gyanakodnék! Amikor az izzító jel elalszik a műszerfalon attól még a rendszer aktív!Az izzítást a PCM vezérli, nagy hidegben több percig is izzíthat attól függetlenül, hogy a motor jár. Lehet, hogy 1-2-3 izzítógyertyád meghibásodott, ellenőrizni kell! Ha laikus is vagy, könnyű ellenőrizni...jelezd ha kell több infó.. A másik ok üzemanyagnyomás csökkenés a közös nyom.csőbe. A közös.nyom. cső sensor biztosan nem rossz mert általában teszi a dolgát,a hozamszabályzó alapállásban nyitott, tehát ahogy beindítottad a motort addig engedi a max nyomást a pumpától amig a nyomás 34Mpascal nyomást el nem éri és leszabályoz...utána már nem okozhat ekkora drámát...Ha a hiba jelenség megjelenésekor az MMD-S el megnéznétek a közös nyom.cső nyomást az sokat segítene! Üdv Zsocibá

mazda-auto.hu | 2012-08-29 10:29 nagy részére

A hozamszabályzó szelep még ott maradt, mint az egyik lehetőség, így a távolból.

nagy | 2012-08-29 10:12

Köszönöm a gyors reagálást. A g.szűrő csere próbálkozás megtörtént, eredményre nem vezetett. A porlasztókat bemérték, csapnivalóak voltak, ugyan használt, de bemért csere megtörtént, a hiba maradt. Jellemzően csak hideg motornál csinálja, ma reggel is, és ha finomítom a motor járására vonatkozó megfigyelést, 30mp normál alapjárat után elkezd hullámzani a motor járása, a fordulatszámmérőn szépen lekövethető, majd eljut az ütemtelenségig, és leáll. Ha gázpedállal 1500-as fordulaton tartom, eltünik, és megszűnik a hibajelenség. Talán ez egy kicsivel több info. Köszönettel várom észrevételeiteket.

mazda-auto.hu | 2012-08-29 09:59 nagy részére

Lehet például hozamszabályzó (nyomás)szelep, de sok minden más is, akár befecskendező is. Gázolajszűrő volt cserélve?

mazda-auto.hu | 2012-08-29 09:57 shep részére

Lehetséges, hogy az üzemanyag közös nyomócső végén a nyomásmérő szenzornak rossz a csatlakozója. Persze sok minden más is lehet, pl. testkábel érintkezési hiba is.

nagy | 2012-08-28 21:46

2004 évj. 2d.121 le. autóm, reggeli indítás után kb. 30 mp. elteltével ütemtelenül kezd működni alapjáraton, és néha le is áll. Ezt követően újra indítom, néha ismétli az ütemtelenséget, majd némi gázadáa után tökéletes az alapjárat, és napközben nem ismétli a problémát, pedig sokszor 10-15 km. megtétele után 8 órát is parkolok egy helyben. Hazamegyek, és másnap reggel kezdődik minden elölről. Szakemberek egyelőre semmit nem tudnak mondani, nincs értékelhető hibakód. Kérem, ha valaki találkozott hasonló jelenséggel, és megfejtette okát, ossza meg velem tapasztalatait. Köszönettel:N.László

shep | 2012-08-28 15:55

Üdv! 2005-ös Mazda 3 1.4i egy hete elkezdett szívatni! A jelenség a következő: Indításkor olyan, mintha le lenne egy kicsit merülve az akksi, viszont a 3.-4. próbálkozásra beindul. Elmegyek vele 4 kilométert (rövid szakaszokon használom munkámból kifolyólag), leállítom, majd fél óra múlva simán indul. Ezt játsza egész nap. Elvittem villamosságishoz, ahol nem találtak semmit. Azt mondják, lehet hogy akksi. Az akksi kb. fél éves Varta 56A 480 Reggel elvittem egy másik szerelőhöz, ahol a srác egy pici kis fehér csatlakozót piszkált meg a hűtő ventillátor közepének magasságában a motoron. Egyből indult, örültem is neki, de újra elkezdte. Volt már hasonló tapasztalat? Kérhetnék tanácsot, hogy merre indulja el?

mazda-auto.hu | 2012-08-27 10:13 Foreszt 074 részére

Ezt hallani kellene, így nem tudom megítélni. Elképzelhető, hogy a motor billen egyet váltáskor, és ezzel függ össze, de nem biztos.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó