2025. Június 21. Szombat - Alajos

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda6.. | 2012-06-26 07:29

T. Szakértő! Egy 2.0 140Le M6 van. Pár hónapja voltam a 120000 Km-es kötelező szervizen amikor a szerelő egy új állítólag kötelező szoftverfrissítést hajtott végre. Én úgy érzem mintha az autó teljesítménye nem a régi megszokott dinamikus lenne,(pl.140 km/ó ról gyorsítva lomha) és a fogyasztása pedig 8,5-9 L lett. A szervízbe másnap visszamentem mert rángatott és nem ment normálissan. Egy másik szerelő csinált rajta egy tanítást és a helyzet minimálisat javult. A tanítás után a legrosszabb porlasztói érték 72 volt. A probléma nem hagyott nyugodni ezért raktam bele pro-tec Common Rail dízel motor üzemanyagrendszer tisztító adalékot, és utánna szintén tanítva lett a gép és a legrosszabb fej érték 42 re módosult. Igazából nincs tippjük, hogy mi okozza ezt. AZ olajszint ok. karter gáz visszadolgozás nem vészes, dpf nem jelez a telítetsége gép szerint normális. Vajon hol lehet a hiba? A porlasztók állapotát a szervízben mért adatok alapján egyértelműen meg lehet állapítani? Válaszát előre is köszönöm. üdv.

mazda-auto.hu | 2012-06-18 09:28 fuzzy részére

A nagynyomású dízelekben már nem porlasztónak, illeve azon belül porlasztó csúcsnak, hanem befecskendező szelepnek hívjuk az üzemanyag porlasztásáért és hengerbe juttatásáért felelős alkatrészt. Ez már komplett egység. Ritkán megy mind a négy egyszerre tönkre, elég a hibásat cserélni. A csere max. 2 óra. Az alkatrész 1-2 nap.

fuzzy | 2012-06-16 16:28

ezt a befecskendezőt nevezik porlasztócsúcsnak is vagy az egy teljesen másik alkatrész?aból tönkremehet csak 1 is vagy ált ilyenkor mind a 4 hibás?mert a szerelő nem tudta megmondani,h hány darab csak h a számitógépe befecskendező szelep hibát ir ki?most akkor nekem hány darabra alehet szükségem?ennek a kicserélése nagy munkát vesz igénybe?kb mennyi idő alatt lehet ezt kicserélni?nekem itt a szerelő 1 hetet mondott....

mazda-auto.hu | 2012-06-13 10:10 fuzzy részére

Nálunk 120e Ft körül van egy új befecskendező. Felújítani nem lehet.

fuzzy | 2012-06-12 14:48

igen!ma voltam szerelőnél azt mondta itt külföldön,h vmi injector befecskendező szelep... ez mibe kerül otthon mert itt darabja 1400 euro...:(,v ha felujitom az mibe kerül kb?

mazda-auto.hu | 2012-06-12 09:02 fuzzy részére

Lehet üzemanyag nyomás probléma, EGR hiba, befecskendező hiba, de sok minden más is.

fuzzy | 2012-06-11 13:49

azthiszem az anyósülés felöli oldalon kopog közvetlen a szélvédő alatt vagyis mintha én onnan hallanám,de eznem biztos...

fuzzy | 2012-06-11 13:48 mazda-auto.hu részére

olaj szint rendben 3/4 ig van talán kicsivel több is.amikor kopog akkor dől belöle a fekete füst a kipufogóból, miközben addig rángat egyre erösebben mig lenem fullad az autó...

fuzzy | 2012-06-11 13:48 mazda-auto.hu részére

olaj szint rendben 3/4 ig van talán kicsivel több is.amikor kopog akkor dől belöle a fekete füst a kipufogóból, miközben addig rángat egyre erösebben mig lenem fullad az autó...

mazda-auto.hu | 2012-06-11 08:32 fuzzy részére

Valami további támpont kellene, hiszen sok minden kopoghat. Olajszint rendben?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó