2025. December 22. Hétfő - Zéno

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-08-15 14:46 Roberto0223 részére

A 626 fórumban válaszoltam.

Roberto0223 | 2012-08-15 09:36

Sziasztok! Van egy 626 FS motor kód 2.0 benzines 116 le-s gépem és olyan gondom van vele ,hogy hiába nyomom a gázt nem akar felpörögni és durrog. Nem tudjátok mi lehet az oka? Előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-08-13 09:07 elza részére

Jó lenne hallani, hogy valóban gyújtási probléma van-e, illetve érdemes lenne lefuttatni egy diagnosztikát. Az előbbi esetében akár kopogásszenzor hiba is lehet. Nem feltétlen rossz, csak pl. a meghúzási nyomatéka nem megfelelő, ha hozzányúltak az utóbbi időben. Persze akár gyújtógyertya hiba is lehet..stb..

elza | 2012-08-12 23:09

Tisztelt szakértő!Egyre gyakrabban csörög 2.0i 122le mpv-m.Gyertyacsere 98s, EVO,kipróbálva.Általában 2000-2500s fordulatnál jelentkezik.Hidegen,magasabb fordulaton nem.Válaszat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-08-06 09:34 footy részére

105000 km-enként. A DiTD dízelmotor esetében a chiptuningot tudom elképzelni, de ebbe a rendszerbe nehéz eredményesen beavatkozni. A tempomatra nem tudom a választ, mivel ebbe a típusba mi nem szereltünk.

footy | 2012-08-05 07:06

Érdeklődnék, hogy 2000-es éjáratú Mazda Premacy-n mennyi időnként kell vezérlést cserélni? A motor 74kw-os benzines. Valamint a motor teljesítményén szeretnék emeltetni. Milyen módszerek vannak amivel nem károsítom a motort? Chiptuning? Az utolsó kérdés, hogy a fenti típusba milyen áron lehet tempomatot szereltetni? köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-07-30 08:03 Thomas84 részére

Elképzelhető, hogy a padlón kívülről a kipufogó (katalizátor) feletti hővédő lemez nincs a helyén, vagy sérült, nem jól áll.

Thomas84 | 2012-07-28 23:09

Tisztelt Mazda Autó! Mi lehet az oka annak, ha Xedos 6 1,6-ban a váltó kart a szoknya alatt melegnek, olykor a váltó körüli műanyag borítást is forrónak érzem? Nem csúszik a kuplung, szépen megy, és nincs túlpörgetve (max. 3000-3500-as fordulatok) Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2012-07-12 07:57 csibeszke75 részére

Köszönjük a visszajelzést, tehát az úgynevezett lefojtó szelep szorult.

csibeszke75 | 2012-07-11 05:55

szia!köszi szépen a tippet,végül is nem az egr szelep volt a ludas,manem a szivotorokban lévő szorult.Szétszedtem,kitakaritottam,wd 40-nel befujtam és azóta jó az autó.Mégegyszer köszönöm a segitséget

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó