2025. Június 20. Péntek - Rafael

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-07-03 08:48 csibeszke75 részére

Lenne arra utaló hibakód tárolva. Henger tömítettség (pl. injektor lazulás), vagy a befecskendezés rendben?

csibeszke75 | 2012-07-02 20:40

Szia!Mazda 6 2.0 TD 2003-asról van szó,menet közben 2-3at rángatott,és azóta nincs ereje.Füstöl szabályosan gőzmozdony.Hibakód nincs,de a szerelő szerint a MAP szenzor beteg mert -29voltot mutatott,vagy mi?Mi a véleményed??

lehozsoci | 2012-07-01 13:02 mannogab részére

Szia! Szinte biztos, hogy cserélned kell az egészet...a DOOR LOCK ACTUATOR tekercselése sérült, dolgozna de ereje már nincs...nem mazda sajátosság, más tipusoknál isgyakran előfordull. A csere az egész ajtózár-elektromos egység cseréje mivel egy egység és nem bontható..de én még nem próbáltam külön az elektromos részt cserélni...Üdv zsolt

mazda6.. | 2012-07-01 09:46

Üdv. Zsolti! Köszönöm a válaszod, megnézetem. üdv.

mannogab | 2012-06-30 23:00

üdvözlöm! 2004-es Premacymban a jobb hátsó központi zár kerreg és nem nyit, nem zár. Ilyenkor biztosan cserélni kell vagy lehet pl valami mechanikai vagy kontakt hiba? köszönöm

lehozsoci | 2012-06-28 13:53 Bc részére

A fékolaj szereti magába szívni a vizet! Ez lehet, pára, felcsapodó víz stb. A vizes fékolaj forráspontja csökken ezálltal intenzív fékezéskor a féknyeregnél gázosodás léphet fel, a gáz összenyomható...rossz fékhatás. A másik a korrozió. Nincs különbség hogy ABS vagy síma a fék, csereintervallum 40e km. A nedvesség jellemzően a flexibilis csőcsatlakozásoknál jelentkezik. Üdv Zsolt

lehozsoci | 2012-06-28 13:46 mazda6.. részére

A szoftverfrissítésnél a M6 nál előfordulhat, hogy az befecskendezők kódja törölve lett, az MMD-S el könnyen ellenörizhető és leolvasva a befecskendezőről visszatáplálható. Ezt megnéztétek már? A tanítás nem más mint egy kalibráció, a PCM négy forulatszám tartományban egy rövid időre egyenként elveszi a befecskendezést és a főtengelyforulatszám változás arányában kalibrálja az injektor nyitási idejét. Ezért van 4 érték minden egyes injectorhoz. A + vagy - 60 fölötti érték injector hibát feltételez, remélem érthető volt... Üdv Zsolt

mazda-auto.hu | 2012-06-28 09:11 Bc részére

A legtöbb autónál, így a Mazda típusoknál nincs jelentősége.

Bc | 2012-06-27 08:25

T. mazda-auto! Az ABS-el szerelt autónál a fékolajcsere menete érdekelne, amennyiben különbözik az ABS nélkülitől ( j. hátsó, b.hátsó, j.első, b.első ). Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-06-26 14:48 mazda6.. részére

A változás okát a távolból nem tudjuk megítélni. Ennek a verziónak az eddigi egyetlen szoftverfrissítése nem érinti a keverékképzést, teljesítményleadást.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó