2018. Május 26. Szombat - Fülöp

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-11-18 09:35 uforum részére

Első lépésként valószínűleg a középkonzolt ki kell venni, és ellenőrizni az áramellátást.

uforum | 2013-11-17 16:15

 

uforum | 2013-11-17 16:15

 Tisztelt Mazda-autó!

Egy Mazda BT50 típusú pickupot vezetek, ami 2009-es évjáratú.
Mostanában jelentkezett rajta egy olyan hiba, hogy a rádiót nem lehet bekapcsolni, akkor sem ha leállítom a motort, és kiveszem a kulcsot, majd újraindítom a gépjárművet. Mintha számítógépes nyelven szólva ''lefagyna''. Az órát jelzi de nem reagál semilyen gombra, aztán gondol egyet és pár óra múlva működik. Mai nap viszont már úgy ,,lefagyott'', hogy már az órát sem jelzi az LCD kijelzőn, sőt a gombok háttérvilágítása sem működik. Kérdésem az lenne, hogy mit nézzünk át, találkoztak-e már hasonló problémával? 
Szívesen várok minden ötletet, tanácsot bárkitől.

Remélem tudnak segíteni, várom válaszukat: Gábor

mazda-auto.hu | 2013-11-11 14:50 totatila részére

Nagy valószínűséggel adagoló javítás szükséges, de azért van más lehetőség is.

cuba.71 | 2013-11-10 17:40 lau2007 részére

 Adagolójavitásban tudok segiteni,mind donorral,mind javitással.

70 4055325a tel.számom,ha aktuális.

totatila | 2013-10-03 11:35

Üdv. T Mazda tulajdonosok és Szerviz

Elégedett tulajdonosa vagyok egy b2500 4x4 nek. évjárat 2002. Az utóbbi időben jelentkezett egy fura hibajelenség. Alacsony motor fordulaton kb. 1500 és magasabb sebességi fokozat ban 4-5. mikor egyenletesen megyek senem gyorsitok senem lassitok csak úgy haladok. azt érzem mintha rángatna a motor. olyan érzés mintha nem egyenletesen nyomnám a gázpedált hanem remegne rajta a lábam. Nem mindig jelentkezik ez a jelenség bár az utóbbi időkben egyre sürübben. (Vagy csak azért veszem észre mert elkezdtem figyelni?) Mi okozhatja vajon? Tapasztalt már valaki ilyet? Ami nekem beugrik esetleg gázpedál jeladó? koplung tárcsa csillapitó rugó? Bár kuplong szett kb 20 ezerrel ezelőtt lett cserélve. 

mazda-auto.hu | 2013-09-27 07:55 lau2007 részére

 Gyakori, hogy az izzítólámpa villogása az adagoló hibájára utal. Ha minden más kizárható, akkor az adagolót ki kell szereltetni, és elküldeni egy erre szakosodott szervizbe. Általában 80e Ft-tól indul a felújítása. 

lau2007 | 2013-09-26 17:55

Tisztelt Mazda auto kft.nagy kérésel fordulok önökhöz.2005 ben vásároltam b2500 as autot . mostanáig nem volt gondom.a jelenség kopogásal kezdödött. mostanara nem kopog de erötlen let nincs turbonyomás. a turbot elenörizték jo. elektromos hibára gyanakodnak. az izzitás viszajelzö vilogot menet közben! elvitem a szakszervizben ahol konktakt hibát állapitotak meg ezt ki is javitoták. de komputerel mérni nem tudták. mert álitolag elavult. 25 pines csatlakozo van rajta. kérem segitségüket hogyha van megoldásuk vagy tip hogy mi lehet a rossz. köszönetel LAU2007. 

mazda-auto.hu | 2013-09-16 08:42 verdavill részére

 Elsősorban kontakthibára gyanakszunk, így a távolból. Nem ázott be az autó, pl szélvédőcsere miatt, vagy nem vizes az utastér, ami fokozott páraképződést jelent? A motorvezérlő a műszerfal alatt van, a vezető bal lábfeje felett.

verdavill | 2013-09-15 22:36

Tisztelt Mazda-auto!

Lenne egy kis problémám egy BT 50 el!

Az auto tünetei a következök.

kb 30 bol egyszer indul el!

Teker az öninditó de nem indul el ,ilyenkor amikor nem indul a műszerfalon nem világit az izzitó lámpa, az immonak a visszajelzője és a check control lámpa se!

Ilyenkor nem lehet olvasni a motorelektronikát se! Ha elindul akkor nincs semmi hiba a hibatárolóba!

Viszont ha elindul akkor már nem áll meg!Biztik relék átnézve!Gyújtás kapcsoló kimérve,jó!Találkozott már ilyennel!

Előre is köszönöm!

Találkozik

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó