2018. Április 26. Csütörtök - Ervin

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-06-04 08:08 Simi666 részére

Szinte biztosan üzemanyag ellátási hiba, különösen ha a sárga motorlámpa (MIL) nem villan fel a műszerfalon. Elképzelhető, hogy valami lötyög a tankban, és néha odakerül a szívócsőhöz. Valószínűleg le kell venni a tankot és kitakarítani.

Simi666 | 2013-06-03 09:18

Üdv Mindenkinek, A következő kisebb problámám van a B2500-al. Az autó 1998.11. havi, sima szívó diesel. Plus (2 ajtós) kasztnival. Németországból lett behozva, 195.000.-ig vezetett szervízkönyvel, most van benne 213.000.km. A tünet a következő: semmi baj, megy-halad, egyszer csak elkezd kb. 90 km/óránál rángatni, erő elfogy, minden rántásnál nagy adag kék füstöt nyom ki. Ilyenkor tempó visszavesz 60-ra, semmi baj, nem rángat megy rendesen. A hiba csak néha jön elő, pl. az utolsó 500 km-en semmi nem történt - tökéletes. Majd egszer csak rotty. Azt vettem még észre, folyamatos haladásnál csinálja, pl. mondjuk megteszek 30 km-t 90-100-al, és már csinálja is. Gázolajszűrő cserélve, még esteleg a búvárcső lehet szerintem dugult a tankban. (vissza lett fújva sűrített levegővel már többször is, úgyhogy az is OK lehet) Amúgy 1! főtengelyfordulatra indul, -20 fokban is, alapjárat tökéletes, még full gáznál sincs fekete füst utána. Valami dugulás lehet, de mi és hol??? Vagy nem??? Megőrülök tőle hogy nem merek elindulni hosszú távra, mert nem tudom mikor kezdi el a rángatást...

mazda-auto.hu | 2013-06-03 08:21 Gyapi részére

Volt már rá példa, mindenképpen szét kell szedni a váltót.

Gyapi | 2013-06-02 20:00

Sziasztok, rendszeresen olvasom a fórumot, de eddig csak tapasztalatot gyűjtöttem, a sajátommal (2000 év, 4X4 Dk, TDi) gond nem volt. Ellenben múlt hét közepén egyszer csak kidobta az ötödiket.. sajnos azóta ezt többször produkálta. Aszfalton, terheletlenül:( A váltóban az olajcsere kb. 15 ekm ezelőtti, olajfolyás, fogyás nincs. Többi fokozattal nincs gond, a váltó az eddigiekhez képest nem csúszik vagy laza. Én a szinkrongyűrű elkopására gyanakszom. Volt már valakinek hasonló jellegű problémája? Előre is köszi és üdv: Gyapi

Ettore | 2013-05-16 14:51

köszönöm a töltés csak 9,6 volt már javitják a generátort

mazda-auto.hu | 2013-05-16 09:19 Ettore részére

Járó motor esetén ezek azt jelentik, hogy nincs olajnyomás, illetve a generátor töltőfeszültsége alacsony, vagy nincs.

Ettore | 2013-05-15 16:46

sziasztok kéne egy kis segitség a müszerfalon ki gyúladt a olajteknö és az akkumlátorjel ez mit jelent ?

mazda-auto.hu | 2013-04-05 14:08 süti b2500 részére

Köszönjük a visszajelzést!

süti b2500 | 2013-04-05 11:55 mazda-auto.hu részére

szep napot. A gyanakvasbol valoban adagolo jav. lett. Kecelen tortent Benedeczki muhely,korrekt hely. Azota az auto nyomatekosabb,konnyebben indul. A hibas adagolo reszeit visszakaptam,meg nezegetem aztan jol elrakom a szekreny mellyebe.

süti b2500 | 2013-04-05 11:54 mazda-auto.hu részére

szep napot. A gyanakvasbol valoban adagolo jav. lett. Kecelen tortent Benedeczki muhely,korrekt hely. Azota az auto nyomatekosabb,konnyebben indul. A hibas adagolo reszeit visszakaptam,meg nezegetem aztan jol elrakom a szekreny mellyebe.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó