2018. Január 20. Szombat - Sebestyén

Mazda B2500, és BT-50 fórum.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ettore | 2013-05-15 16:46

sziasztok kéne egy kis segitség a müszerfalon ki gyúladt a olajteknö és az akkumlátorjel ez mit jelent ?

mazda-auto.hu | 2013-04-05 14:08 süti b2500 részére

Köszönjük a visszajelzést!

süti b2500 | 2013-04-05 11:55 mazda-auto.hu részére

szep napot. A gyanakvasbol valoban adagolo jav. lett. Kecelen tortent Benedeczki muhely,korrekt hely. Azota az auto nyomatekosabb,konnyebben indul. A hibas adagolo reszeit visszakaptam,meg nezegetem aztan jol elrakom a szekreny mellyebe.

süti b2500 | 2013-04-05 11:54 mazda-auto.hu részére

szep napot. A gyanakvasbol valoban adagolo jav. lett. Kecelen tortent Benedeczki muhely,korrekt hely. Azota az auto nyomatekosabb,konnyebben indul. A hibas adagolo reszeit visszakaptam,meg nezegetem aztan jol elrakom a szekreny mellyebe.

cuba.71 | 2013-04-02 16:06

Sziasztok. ZEXEL tipusu B2500-ra való ADAGOLÓK,ALKATRÉSZNEK ELADOK. Garanciában levett adagolók,elektromos problémákkal(HDK,MÁNESSZELEP....),mechanikailag JÓK. Érdeklődni itt,vagy a 70 4055325

mazda-auto.hu | 2013-04-02 07:42 m.b2500.4wd részére

Így valóban kapcsolható a négykerék, de mint korábban említettük, a hajtáslánc élettartama szempontjából ez inkább kerülendő, kivéve, ha valóban csúszós az út, de ilyenkor is csak akkor ajánlott megállás nélkül kapcsolni, ha nincs fordulatszám különbség az első és hátsó kerekek között.

m.b2500.4wd | 2013-03-27 15:13

Köszi Zsocibá! Több külföldi fórumon is olvastam, hogyha az RFW Lock be van kapcsolva akkor már menet közben is kapcsolhatunk 2H-4H között. Ez igaz?

lehozsoci | 2013-03-27 11:02 m.b2500.4wd részére

Hello! Mindenben igaza van Varga Úrnak. Igazából az egyszerű hajtáslánc lényege, ha 4WD használsz akkor mechanikusan hajtott mind a négy kerék..De amikor kanyarodsz akkor egy "szögeltérés" jön létre mivel a kanyarodó első kerekeknek nagyobb utat kell bejárni ezért az első és hátsó hajtott tengelyeknek a sebessége megváltozik. Ha sárban vagy hóban vagy akkor ez nem gond mert nem érzed, DE ha száraz útfelületen akkor IGEN, érezhető ellenállás, a gumik nagymértékű kopása lehet. Elméletben mechanika is sérülhet, ezért a gyártó NEM ajánlja a 4WD járást stabil talajon(kivéve ha kizárólag csak egyenesen akarsz menni). Ha volna differenciálmű az első híd és a második között akkor ez oldaná a problémát ,viszont egy újat vet fel, ha az hátsó sárba ragad az első szárazon van, akkor a hátsó kétszeres sebességgel fog forogni de az első állni fog...Ezért a legjobb 4WD járművek kapcsolható differenciálművel vannak építve. Ha ki akarod próbálni amit leírtam, állj egy lejtőre, kapcsolj 4WD, ha a kuplungot lenyomva elkezdesz gurulni szabadon, majd elkezdesz kanyarodni a jármű le fog lassulni, majd megáll... Üdv Zsocibá

m.b2500.4wd | 2013-03-27 10:37

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2013-03-27 07:46 m.b2500.4wd részére

A Mazda B2500-nek viszonylag egyszerű hajtáslánca van, ezért kevésbé csúszós úton jóval nagyobb terhelést visz át a hajtáslánc egyes alkatrészeire összkerékhajtásban, mint pl. egy modern személyautó terepjáró rendszere. Váltakozó útviszonyok között természetesen fontosabb a biztonság miatt a 4x4 hajtást használni, de minden más esetben csak valóban csúszos úton javaslom bekapcsolni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó