2019. Május 22. Szerda - Júlia, Rita

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Mazdajozsi | 2019-05-13 18:46 Hajni350 részére

Szia . Én is adblue problémával küszködöm , elkérhetném a szerelő elérhetőségét. köszönöm

Hajni350 | 2019-05-06 12:24

Sziasztok!

Én is hasonló cipőben jártam.

Tönkre ment az AdBlue tartályom, elvittem a mazda szervízbe ahol olyan 600.000 ft körüli javítási összeget mondtak rá. Találtam egy szervízt Óbudán ahol az ár töredékéért, rövid időn belül megcsinálták. Azóta is kitűnően működik.

Pepe papa | 2019-03-04 19:23 Pepe papa részére

Sziasztok!

Fontos még, hogy a sárga, kék piros és szürke vezeték a szintérzékelőé, a vastag fehér és vastag piros a fűtésé. Ezeket nem csíptem el. A hőérzékelőnek fúrtam egy 6 mm-es lyukat a tetőbe, mivel máshol nem tudtam kivezetni a kábelét. Az érzékelőt oda erősítettem kötegelővel a rossz mellé, és visszaszereléskor a tetőn lévő kábel átvezetést kikentem kétkomponensű gyantával.

Bonyolultnak hangzik, de nem az. A műhelyben készítettem magamnak bekötési rajzot, elnézést a minőségért.

Érdemes több fotót csinálni a szerelés fázisairól. 

Elfelejtettem írni, hogy sajnos a hátső lökhárítő leszerelésével kezdődik a munka, és visszaszerelésével fejeződik be. Ha nincs levéve, nem lehet normálisan hozzáférni a tartály csavarjaihoz.

 

Üdv. PP

Pepe papa | 2019-03-04 19:02

Sziasztok!

Ritkán vagyok a fórumon.

Most látom a kérdéseket:

Az AdBlue tartály hőérzékelővel megegyező érzékelőt (szilikongumi kábel, rozsdamentes acél vég) a Soós Zrt . árulja, XVI. ker. Kövirózsa u. 5. (8-16), tel.: 06-1-4034472, 

Ez hűtéstechnikához való, de teljesen megegyezik a gyári értékekkekel és kb. 2-3000,- Ft!!!

(NTC 10 kOhm/21°C)

A szereléshez le kell szerelni a tartályt, szethúzni a csatlakozókat. Mindent összejelöltem, mielőtt szétbontom, hogy a helyzete ne legyen kérdés az összeszereléskor. Én előtte leürítettem a tartályt egy csővel, mert nehéz tartani is, meg szerelni is egyedül. Ha a tartály asztalon van, a tetejéről leszereltem a szivattyút, mert azzal nem volt dolgom, megjelölve, hogy mit-honnan szereltem le. A szivattyú alatti fedelet egy nagy fekete menetes leszorító gyűrű tartja, amit összejelölés után lecsavartam, és akkor jutunk el a tartály belsejében lévő szerelvényekhez. Ha a gyűrű lent van, a szerelvényeket ki lehet emelni. Bajonett záras, elfordítva kb. 60°-ot kiemelhető.

A vezetékek közül a vékony fekete és a vékony fehér a hőérzékelőé, ezeket elcsípve kötöttem be az újat, forrasztás és műgyantás zsugorcső használatával. Fordított sorrendben összeraktam, töröltem a hibát a komputerből, és azóta nem volt hibajelzésem.

Sok sikert a bátor szerelőknek.

 

Üdv, PepePapa

 

DessertFox | 2019-02-22 09:58 f.attila részére

Szia, ment a drótposta.

f.attila | 2019-02-15 23:00 DessertFox részére

Kedves Fox

 

Valószínűleg az én autómnak is ez a baja. Vagyis a kipufogó rendszerbe épített egységnek a jeladója, a hibakód P2200. El tudod nekem is küldeni a tapasztalataidat a fodor.attila0514@yahoo.com - ra? 

DessertFox | 2019-02-10 16:42 Hoyoke részére

Szia, küldtem mailt.

Hoyoke | 2019-02-07 21:10 DessertFox részére

A privát e-mailem : holl56 @t-online .hu

Várom az üzenetedet ! 

Üdv. !!!

DessertFox | 2019-01-28 16:08 Hoyoke részére

Szia. Ez Mazda ( pontosabban a Bosch rendszer hiája ) Találtam két féle módot a kiküszöbölésére, mindkettőt szakszervízben ajánlották. Kellene valami provát elérhetőséged hogy elmeséljem mit lehet tenni.

Hoyoke | 2019-01-16 19:35

Pepe papa részére !

Sajnos engem is elért a végzet, a hőérzékelő átok.Mivel nem volt érdemi információm és időm se, a cserét választottam ami 722eFt volt szakszervizben . Azóta megnyugodva, kicsit szegényebben , több információ birtokában érdeklődnék, hol lehet konkrétan az említett hőérzékelőt megrendelni?? A topikban említett amerikai szervizelés a kiküldött tartály felújítására vonatkozik. Viszont a hőérzékelő birtokában , megpróbálnám a cseréjét az ott látott útmutató alapján. Kérnék szépen egy elérhetőséget a megrendelés feladásához !

Köszönettel : Hoyoke !!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó