2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Moncsics | 2018-09-16 19:19

Sziasztok! Tudja valaki,hogy a P0012 hibakod,milyen hibara utalna? 

Pepe papa | 2018-09-13 20:45 lehozsoci részére

Hello Zsociba!

CX-7 tujajdonosként (2,2D 2010) sok érdekes dolgot olvastam a fórumon.

Most engem is utólért a sors, ma voltam SRC Malfunction hibával a szervízben, P205D00 hibakód, adblue tartály hőérzékelő hiba. Lelkesen elolvastam még egyszer a tanácsokat, hátha meg tudom spórolni a komplett tartály cserét. Szétszedtem, (nem egyszerű), vezetőülés ki, szőnyeg fel, adblue vezérlő ki. Megtaláltam az 56 pontot, és megmértem, 0,47V ami jó kellene hogy legyen.

Innetől kezdve tanácstalan vagyok, de nem szeretnék 600e Ft-t költeni a tartályra. Találtam a neten egy javító készletet:

https://xemodex.com/us/product/def-scr-urea-tank-repair-kit-for-mazda-cx7/

Még nem döntöttem, merre tovább. Sajnos sürget az idő, mert lejár a műszakim, és a szervízben azt mondták, mivel a környezetvédelmi rendszer hibás, nem megy át a vizsgán. :-(

Ha van jó tanács. szívesen veszem. Köszönettel, Pepepapa

(u.i. Nem tudja valaki, milyen hőérzékelőről van szó? pl. PTC, NTC, Pt100, K…..)

mazda-auto.hu | 2018-09-04 14:07 f.attila részére

Csak kardánnal együtt van kompletten és elég drága, nettó 582ezer Ft.

f.attila | 2018-08-25 10:46

Tisztelt Mazda Autó  

Kardánfelfüggesztő csapágy hibám van egy 2013-as dízel Cx7-en, viszont nem találok hozzá. Hogy lehet ezt az alkatrészt beszerezni és milyen áron?

Köszönettel Fodor Attila 

tiszabi | 2018-03-09 21:36

Sziasztok!

 

Mazda CX7, 2,2 dízelem van, 2010-es évjárat, 150e km van benne. A hűtőt ki kellett cserélni, mert folyás volt a kocsi alatt. Ezt követően tovább csökkent a hűtőfolyadék, a folyás megszűnt, de kb. 1L 100 km-en eltűnik a tartályból.  Az elmúlt két hétben az indítás is nehezebben megy, kettőt teker, azután semmi, majd ha rátaposok a gázra, akkor egyszer csak beindul és jön egy kis fehéres-szürkés füst. Szerintetek merre induljak, egr szelep, vízpumpa, hengerfejtömítés…?

Lótolvaj | 2017-08-15 20:30

Találtam már 2 embert is akik meg tudnák oldani az SCR problémát véglegesen. 180ezer forintot mondtak mindketten. Szerintem ez még mindig jelentősen túl van árazva. Nyilván tisztában vannak a gyári alkatrész árával és ehez képest árazták be magukat. Itt megint azt érzem le akarnak húzni.Nem akarok senki zsebében turkálni de miért kell 2-3 órás munkáért ennyit kérni?? Ha a Mazdánál 200 lenne az alkatrész akkor nem akarnának ennyit szakítani. Igen munka ebben semmi anyag nincs.

Szóval kutatok tovább...hátha valaki 70-100 körül megoldja.

Magdi63 | 2017-08-14 09:21 Lótolvaj részére

Szia Lótolvaj!

Sajnos nekem a szervízben való hibakód törlését követően egy hétre rá jelentkezett újra, megkezdte az ismételt visszaszámlálást. Közben csoda is törént, a kocsi 2 órát kint állt a tűző napon míg vásároltam, induláskor eltűnt a hibajelzés, újra 4 golyóm volt. Örömmel beálltam a hűvös garázsba, de az újraindulást követő 5 perc mulva ismét kigyulladt a figyelmeztetés és visszaszámlálás. Szóvalk bárkitől kapok is segítséget ( kivéve a szervízt!), hálásan lefogadom.

 

lehozsoci | 2017-08-10 12:19 Magdi63 részére

Hello Magdi

 

A Adblue tartályban azért van hőmérséklet érzékelő, hogy ha a tartályban meg akarna fagyni a Matyi akkor a vezérlőegység beindítja a fűtést a tartályban és a csővekben... Ha a P205D kód van akkor a vezérlőegység több mint 3.16 Voltot lát a vezérlőegység csatlakozó pont 56-os jelén. A tartály szint és hőmérséklet érzékelőjét egy egységbe zsugorították ettől egy picit bonyolult...Namost ha a vezérlőegységet be akarjuk csapni akkor meg kell mérni a feszültséget a vezérlőegység 56 os kiosztásánál...ha pl akku feszültséget találnánk akkor egy ellenállást beiktatva sorosan kötve  a feszültséget 0.165V és 3.16V lehetne szorítani akkor a vezérlőegység szerint-OK, A SCR vezérlőegység a kabin-ban van az ülés alatt. Pl 1.02volt feszültség 26 Celsius fokot jelent ami a határértékek között van. Viszont gond lehet ott télen mert hidegebb időben nem fűtene a rendszer. bocsi ha bonyolult...de elméletileg manipulálható az áramkör mert a SCR feszültséget néz..szoftveres buherában én nem hiszek….

Üdv

Zsocibá

Lótolvaj | 2017-08-08 20:25 Magdi63 részére

1 hónapja kb jött elő nekem is azs scr probléma. Akkor 10 ezerért kitöröltettem a kódot azóta nem jött elő. Nem vagyok hajlandó 600ezret kifizetni a mazdának. Pofátlan lehúzás az egész. Ha havonta 10K ft-ba is kerül a hibakód törlése akkor az 5 év de ha mondjuk 2-3 havonta kell csak erre költeni, akkor 10-15 év mire elérem a 600ezer forintot.  Addig meg valószinüleg nem lesz meg az autó. Most épp egy német emberkével tárgyalok amúgy aki végleges szoftver megoldást kínál a problémára. Ha onnan lesz hasznos infó

Magdi63 | 2017-08-07 12:20 lehozsoci részére

Sziasztok! Sajnos én is most voltam a Mirai kftnél a Mazda CX-7 kocsimmal, ahol P205D hibát találtak, az adalék tartály hőmérséklet érzékelő áramköre magas. Frissebb szoftverük nincs, így közölték 604e ft tartály komplett csere szükséges. 3 hónappal ezelőtt hátulról belémütköztek, akkor közel 2 millióba került a javítás. Ad-blue szivattyút is kintről kellett hozatniuk 267e forintért. Most közölték dobhatom el, mert komplett tartályt kell cseréni. Felvetődött bennem a kérdés, nem lehet esetleg kiiktatni szoftverileg a hőmérséklet szabályozó visszajelzőt, vagy állandóan ki kell üttetni a hibakódot? Hiszen a tartály jelenleg is teli van, 4 golyóm van a műszerfalon. Kárt okozhat-e a kocsiban, ha a hőmérséklet jelzőt kiiktatjuk? Vagy kilométer alapján (tudjuk 20000 km-re elég egy teli tartály) saját kezüleg töltsük utána. Kérlek ha van bármi kivitelezhető javaslatod, írd meg nekünk, nekem az alábbi címre. ... Köszi! Magdi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó