2019. Július 17. Szerda - Endre, Elek

MAZDA CX-7

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


suli75 | 2019-07-03 19:50 Pepe papa részére

Üdv Pepe papa!

Szeretném kérdezni, hogy az általad megjavított AdBlue tartály működik-e még? Sajnos nekem is villog az SCR visszajelző, így keresem a megoldást, ami jó, és persze nem terheli túl a pénztárcámat.

Köszi a választ!

Üdv: Zsolt

 

takbogi | 2019-06-26 14:30 Hajni350 részére

Kedves Hajni!

Meg tudnád adni az elérhetőségét annak az óbudai szervíznek? Nekem is az ad Blue tartállyal van gond.

Köszönettel: Szabó Boglárka takbogi@gmail.com

Mazdajozsi | 2019-05-13 18:46 Hajni350 részére

Szia . Én is adblue problémával küszködöm , elkérhetném a szerelő elérhetőségét. köszönöm

Hajni350 | 2019-05-06 12:24

Sziasztok!

Én is hasonló cipőben jártam.

Tönkre ment az AdBlue tartályom, elvittem a mazda szervízbe ahol olyan 600.000 ft körüli javítási összeget mondtak rá. Találtam egy szervízt Óbudán ahol az ár töredékéért, rövid időn belül megcsinálták. Azóta is kitűnően működik.

Pepe papa | 2019-03-04 19:23 Pepe papa részére

Sziasztok!

Fontos még, hogy a sárga, kék piros és szürke vezeték a szintérzékelőé, a vastag fehér és vastag piros a fűtésé. Ezeket nem csíptem el. A hőérzékelőnek fúrtam egy 6 mm-es lyukat a tetőbe, mivel máshol nem tudtam kivezetni a kábelét. Az érzékelőt oda erősítettem kötegelővel a rossz mellé, és visszaszereléskor a tetőn lévő kábel átvezetést kikentem kétkomponensű gyantával.

Bonyolultnak hangzik, de nem az. A műhelyben készítettem magamnak bekötési rajzot, elnézést a minőségért.

Érdemes több fotót csinálni a szerelés fázisairól. 

Elfelejtettem írni, hogy sajnos a hátső lökhárítő leszerelésével kezdődik a munka, és visszaszerelésével fejeződik be. Ha nincs levéve, nem lehet normálisan hozzáférni a tartály csavarjaihoz.

 

Üdv. PP

Pepe papa | 2019-03-04 19:02

Sziasztok!

Ritkán vagyok a fórumon.

Most látom a kérdéseket:

Az AdBlue tartály hőérzékelővel megegyező érzékelőt (szilikongumi kábel, rozsdamentes acél vég) a Soós Zrt . árulja, XVI. ker. Kövirózsa u. 5. (8-16), tel.: 06-1-4034472, 

Ez hűtéstechnikához való, de teljesen megegyezik a gyári értékekkekel és kb. 2-3000,- Ft!!!

(NTC 10 kOhm/21°C)

A szereléshez le kell szerelni a tartályt, szethúzni a csatlakozókat. Mindent összejelöltem, mielőtt szétbontom, hogy a helyzete ne legyen kérdés az összeszereléskor. Én előtte leürítettem a tartályt egy csővel, mert nehéz tartani is, meg szerelni is egyedül. Ha a tartály asztalon van, a tetejéről leszereltem a szivattyút, mert azzal nem volt dolgom, megjelölve, hogy mit-honnan szereltem le. A szivattyú alatti fedelet egy nagy fekete menetes leszorító gyűrű tartja, amit összejelölés után lecsavartam, és akkor jutunk el a tartály belsejében lévő szerelvényekhez. Ha a gyűrű lent van, a szerelvényeket ki lehet emelni. Bajonett záras, elfordítva kb. 60°-ot kiemelhető.

A vezetékek közül a vékony fekete és a vékony fehér a hőérzékelőé, ezeket elcsípve kötöttem be az újat, forrasztás és műgyantás zsugorcső használatával. Fordított sorrendben összeraktam, töröltem a hibát a komputerből, és azóta nem volt hibajelzésem.

Sok sikert a bátor szerelőknek.

 

Üdv, PepePapa

 

DessertFox | 2019-02-22 09:58 f.attila részére

Szia, ment a drótposta.

f.attila | 2019-02-15 23:00 DessertFox részére

Kedves Fox

 

Valószínűleg az én autómnak is ez a baja. Vagyis a kipufogó rendszerbe épített egységnek a jeladója, a hibakód P2200. El tudod nekem is küldeni a tapasztalataidat a fodor.attila0514@yahoo.com - ra? 

DessertFox | 2019-02-10 16:42 Hoyoke részére

Szia, küldtem mailt.

Hoyoke | 2019-02-07 21:10 DessertFox részére

A privát e-mailem : holl56 @t-online .hu

Várom az üzenetedet ! 

Üdv. !!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó