2024. Május 2. Csütörtök - Zsigmond
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MPS motor mélyebben, avagy DISI Turbó boncolgatás.
Mazda3 Sport 2,5i Skyactiv-G185.
Magyarország: háromból két motorolaj hamis.
MOTOROLAJ 5-10.
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
Rohamkopasz | 2018-07-22 17:22 Hadesco részére
Tisztelt Hadesco!
Szükségem lenne a segítségedre Mazda 5 DPF problémára!
Email : kiss.gabi24@gmail.com
Köszönöm!
mazda-auto.hu2 | 2018-03-27 14:13 NOZ részére
Nem.
NOZ | 2018-03-23 13:25
Tisztelt Mazda-auto!
Érdeklődnék, hogy regeneráláskór bekapcsol-e valamilyen elektromos fogyasztó?
Arra gondoltam kötök rá egy visszajelző lámpát, hogy lássam mikor regenerál.
A választ előre is köszönöm.
mazda-auto.hu2 | 2018-01-04 16:27 kabigyerek részére
Igen, ez a leggyakoribb, hogy kicseréltetik a DPF-et, és az esetek többségében nem az a hibás. Ha kékes füstöt nyom, valószínűleg eszi az olajat, és amiatt kormolódik el. De lehet ez szenzor, vagy a befecskendező hibája is. Először ki kell szürni, hogy mi okozza, és csak utáni szabad pénzt költeni a cserére.
kabigyerek | 2017-12-28 17:03
Sziasztok!
Sajnos dfp szürőm haldoklik vagy meghalt, Nem rég kötettem rea tesztert s P242F, P2458, P2459 ezeket a hibakodokat vette ki, a szerelöm még Mazdat se látott, de ő azt mondja hogy csereljem ki. Kérdésem az lenne hogy komplikát-e a cseréje? A motorteljesítmény felére csökent, okozhatja-e DPF tönkremenése a teljesítményt? s amit észre vettem azt hogy mégis közbe kékes füstöt nyom ki egy darabig amikor már a motor felmelegedett de azt nagy adagban
mazda-auto.hu | 2017-12-21 14:58 vinpali részére
Akkor kell emelt fordulaton járatni, ha világít a lámpa, de akkor is csak a regenerálás elindításához kell az emelt fordulat, utána addig kell menni vele, míg világít a lámpa. Ha villog, akkor már korlátozza a teljesítményt, hogy a motor ne károsodjon, ilyenkor kifejezetten árt a motornak az emelt fordulat. Ha nem nullázták szerviznél, akkor erre alkalmas műszerrel lehet törölni a szervizt.
mazda-auto.hu | 2017-12-21 14:53 tranyos részére
Műszerrel végezhető kényszeres regenerálás, mely több tényezőtől függ, hogy el lehessen indítani.
yanpec | 2017-12-18 06:55
Sziasztok
Mazda 6 2.0 DPF sportkombi tulaj vagyok. A tapasztalatom az, hogy a legtöbb mezei autószerelő nem èrt a dpf-s autókhoz úgy általávan, sajnos mindennek nekem kellett utánajárnom tapasztalnom, kisèrleteznem.
A DPF rendszerrel nincs semmi gond, ha tudjuk a titkát! :)
Tapasztalat:
Sok gondom volt a dpf-l, villogot, erre hibakódok, csökkent motordeljesítmèny. Autószerelő válasza belezzük ki, írjuk ki a programjából ès soha nem lesz vele gond. Erre mondom neki a motorját is dobjuk akkor ki mert azzal se szeretnèm ha gond lenne a jövőben
vinpali | 2017-12-17 19:26
Tisztelt Mazda-autó!
Mindenütt olvasni a DPF nullázásárol, de nem találok rá írást, hogy azt hogyan kell? Csak márka szervíz tudja vagy más diagnosztikai műszerrel ferszerelt műhely is el tudja végezni?
Nálam is villog a DPF lámpa , de hiába járattam sokáig (3000 fölött) nem aludt el . A szerelőm meg nézte diagnosztikával , de nem talált hibát, illetve annyit mondott , hogy nem mutatja , hogy mennyire van eltömődve a szűrő. Én arra gondolok, hogy nincs nullázva olajcserénél.
Egyébként minden rendben van vele, nem füstől , nincs magas fogyasztásom.
Előre is köszönöm a válaszát!
tranyos | 2017-12-15 10:30
Üdvözlöm!
Olvasgatva a hozzászólásokat, több helyen láttam a "DPF direkt regenerációt". Ezt hogyan kell csinálni?