2018. December 16. - Etelka

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Rohamkopasz | 2018-07-22 17:22 Hadesco részére

Tisztelt Hadesco!

Szükségem lenne a segítségedre Mazda 5 DPF problémára!

Email : kiss.gabi24@gmail.com

Köszönöm!

 

mazda-auto.hu2 | 2018-03-27 14:13 NOZ részére

Nem.

NOZ | 2018-03-23 13:25

Tisztelt Mazda-auto!

Érdeklődnék, hogy regeneráláskór bekapcsol-e valamilyen elektromos fogyasztó?

Arra gondoltam kötök rá egy visszajelző lámpát, hogy lássam mikor regenerál.

A választ előre is köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2018-01-04 16:27 kabigyerek részére

Igen, ez a leggyakoribb, hogy kicseréltetik a DPF-et, és az esetek többségében nem az a hibás. Ha kékes füstöt nyom, valószínűleg eszi az olajat, és amiatt kormolódik el. De lehet ez szenzor, vagy a befecskendező hibája is. Először ki kell szürni, hogy mi okozza, és csak utáni szabad pénzt költeni a cserére.

kabigyerek | 2017-12-28 17:03

Sziasztok! 

Sajnos dfp szürőm haldoklik vagy meghalt, Nem rég kötettem rea tesztert s P242F, P2458, P2459 ezeket a hibakodokat vette ki, a szerelöm még Mazdat se látott, de ő azt mondja hogy csereljem ki. Kérdésem az lenne hogy komplikát-e a cseréje? A motorteljesítmény felére csökent, okozhatja-e DPF tönkremenése a teljesítményt? s amit észre vettem azt hogy mégis közbe kékes füstöt nyom ki egy darabig amikor már a motor felmelegedett de azt nagy adagban

mazda-auto.hu | 2017-12-21 14:58 vinpali részére

Akkor kell emelt fordulaton járatni, ha világít a lámpa, de akkor is csak a regenerálás elindításához kell az emelt fordulat, utána addig kell menni vele, míg világít a lámpa. Ha villog, akkor már korlátozza a teljesítményt, hogy a motor ne károsodjon, ilyenkor kifejezetten árt a motornak az emelt fordulat. Ha nem nullázták szerviznél, akkor erre alkalmas műszerrel lehet törölni a szervizt.

mazda-auto.hu | 2017-12-21 14:53 tranyos részére

Műszerrel végezhető kényszeres regenerálás, mely több tényezőtől függ, hogy el lehessen indítani.

yanpec | 2017-12-18 06:55

Sziasztok

 

Mazda 6 2.0 DPF sportkombi tulaj vagyok. A tapasztalatom az, hogy a legtöbb mezei autószerelő nem èrt a dpf-s autókhoz úgy általávan, sajnos mindennek nekem kellett utánajárnom tapasztalnom, kisèrleteznem.

 

A DPF rendszerrel nincs semmi gond, ha tudjuk a titkát! :)

 

Tapasztalat:

Sok gondom volt a dpf-l, villogot, erre hibakódok, csökkent motordeljesítmèny. Autószerelő válasza belezzük ki, írjuk ki a programjából ès soha nem lesz vele gond. Erre mondom neki a motorját is dobjuk akkor ki mert azzal se szeretnèm ha gond lenne a jövőben

vinpali | 2017-12-17 19:26

Tisztelt Mazda-autó!

Mindenütt olvasni  a DPF nullázásárol, de nem találok rá írást, hogy azt hogyan kell? Csak márka szervíz tudja vagy más diagnosztikai műszerrel ferszerelt műhely is el tudja végezni? 

   Nálam is villog a DPF lámpa , de hiába járattam sokáig (3000 fölött) nem aludt el . A szerelőm meg nézte diagnosztikával , de nem talált hibát, illetve annyit mondott , hogy nem mutatja , hogy mennyire van eltömődve a szűrő.  Én arra gondolok, hogy nincs nullázva olajcserénél. 

Egyébként minden rendben van vele, nem füstől , nincs magas fogyasztásom. 

Előre is köszönöm a válaszát! 

 

 

 

tranyos | 2017-12-15 10:30

Üdvözlöm! 

Olvasgatva  a hozzászólásokat, több helyen láttam a "DPF direkt regenerációt". Ezt hogyan kell csinálni? 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó