2017. November 24. Péntek - Emma

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


HDSF clener | 2017-10-27 15:02

Üdvözlet!

Részecskeszűrő tisztitással foglalkozok!

Ha valakinel kérdése van keressen bátran!!

üdv Varga József

http://dpfcleaner.hu/

mazda-auto.hu | 2017-09-22 09:27 Alokin részére

Márkaszerviz ilyet nem csinál, Ügyfél engedélye nélkül nem építhet be alkatrészt !

Alokin | 2017-09-21 12:24 mazda-auto.hu részére

Kedves Mazda!

Ismét köszönöm a választ! Értem és szerintem ez a nullázás lesz a probléma…

De itt jön a képbe, hogy hova vigyem az autót, hogy ez kiderüljön? Ha elviszem a Mazdához, ott majd azt mondják, hogy sajnáljuk de ki kell cserélni a részecskeszűrőt (-400-500 ezer forint) ezt rólam le is gombolják, holott lehet hogy csak “nulláztak” egyet… Nem személyeskedés, elnézést kérek, de valóban nincsenek jó tapasztalataim… :(

mazda-auto.hu | 2017-09-21 10:34 Alokin részére

DPF-es autóknál normális az olaj szaporodása, csak ez a városi használatban hatványozódik, sűrűbben regenerál az autó, magasabb a fogyasztás. A nullázás azért kell, mert ha a regenerálások száma elért vagy meghaladt egy bizonyos értéket, akkor letiltja az autót, hogy ne károsodjon a motor. Gyakorlatilag így jelezzük az autónak, hogy tiszta az olaj és innentől figyeli az olaj hígulását.

Alokin | 2017-09-20 18:11 mazda-auto.hu2 részére

Kedves Mazda!

Köszönöm a választ! Nem hiszem, hogy számláló lett nullázva, nem szakszervízben csináltattam a 100 ezres szervizt. Eddig sajnos szakszervizekkel anyagilag nem jártam jól…
Olajszinttel kapcsolatban az autó nem csak rövidtávokra van használva, és egy előző delikvensnek ezt a választ adtátok (nálam is előfordulhat ez?)
”Ha vegyesen van használva az autó, és nem csak rövid távokon, akkor túl gyakran regenerál, ezért szaporodik az olaj, azaz ezért hígul a belekerülő gázolajtól. Szakszervizben meg kellene vizsgáltatni, hogy érzékelő, befecskendező, vagy részecskeszűrő hibája okozza, illetve esetleg valami más.”
Előre is köszönöm!

Atyesz | 2017-09-20 07:05 mazda-auto.hu2 részére

En a hőérzékelőt kerdem ami a nyomáskülönbség érzékelő mellet van

mazda-auto.hu2 | 2017-09-19 16:21 Atyesz részére

Az méri a DPF-nél a nyomáskülönbséget.

Atyesz | 2017-09-19 14:29

a tűzfalon levo hőérzékelő  mire szolgal?

Atyesz | 2017-09-19 14:27

a tűzfalon levo hőérzékelő  mire szolgal?

mazda-auto.hu2 | 2017-09-19 14:18 Atyesz részére

Ez pont fordítva szokott lenni, hosszú uton regenerál, rövid úton pedig nem tudja befejezni. Elképzelhető, hogy a tűzfalon lévő nyomás, és hőérzékelő szenzor hibája, de mindenképpen szakember nézze meg, és zárja ki mi okozza. Tökéletlen égés, vagy szenzorhiba. A tökéletlen égés esetén elsőre a befecskendezőket kellene megnézni, szenzorhibánál pedig megkeresni a hibásat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó