2024. Április 20. Szombat - Konrád, Tivadar

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-11-30 08:04 Ricco részére

Ha egyáltalán nem indul el a regenerálás, a nyomásszenzorokat kellene megnézni, hogy jók-e.

Ricco | 2017-11-29 12:46 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm a gyors választ!!
Jelen szituácioban sajnos a DPF-em van eltömödve ez már biztos!!
De az oka sajna a regenerácio nem megvalósulása!! Megfogadom a jó tanácsát és takarítás után szakszervizhez fordulok az ok megoldásáért!
Multhéten kezdödött vele a kálvária mikor a vátó bowdenem elszakatt!!
A tervező biztós csuklott az miatt a két anya miatt ami a tűzfalon van!!!!
Nem kis meló kiszerelni az egész műszer falat!! De hála égnek engedett annyit a futő-hütő rendszer hogy hozzá fértem és igy legalább azt nem kellet teljesen szétkapni!!
Még egyszer köszön a választ és szép napot!!!

mazda-auto.hu2 | 2017-11-29 12:25 Ricco részére

Semmiképpen nem javasoljuk a “kiherélést” mert egyrészt át kellene írni a szoftver, (sok pénzért) másrészt előbb – utóbb a műszakin is nézni fogják a DPF működését, és nem kapja meg a műszakit ha nincs benne.

Szakszervizben kellene megnézni, hogy mi okozza, a valóban túl sok korom, vagy szenzor hiba, és annak megfelelően kell tovább lépni.

Ricco | 2017-11-29 12:03

Űdvözletem!!!
Csa egy gyors kerdesem lenne!!! 
Van egy Mazda 6-om es két éven belűl másodjára kell leszerelnem a dpf-et kitakarításra! Kérdésem pedig az hogy ha “kiherélem” a DPF-t kell e neki szoftvert álítani, vagy maradhat minden ugy? Meg a másik milyért nem tud végbe menni a regenerálás ...valamelyik érzékelő szonda miatt talán??
a linken találhatóak kepek is amit szeretnék tenni a DPF-el 
http://forum.mazda6club.com/2-0-diesel/349857-dpf-removal-problem.html

HDSF clener | 2017-10-27 15:02

Üdvözlet!

Részecskeszűrő tisztitással foglalkozok!

Ha valakinel kérdése van keressen bátran!!

üdv Varga József

http://dpfcleaner.hu/

mazda-auto.hu | 2017-09-22 09:27 Alokin részére

Márkaszerviz ilyet nem csinál, Ügyfél engedélye nélkül nem építhet be alkatrészt !

Alokin | 2017-09-21 12:24 mazda-auto.hu részére

Kedves Mazda!

Ismét köszönöm a választ! Értem és szerintem ez a nullázás lesz a probléma…

De itt jön a képbe, hogy hova vigyem az autót, hogy ez kiderüljön? Ha elviszem a Mazdához, ott majd azt mondják, hogy sajnáljuk de ki kell cserélni a részecskeszűrőt (-400-500 ezer forint) ezt rólam le is gombolják, holott lehet hogy csak “nulláztak” egyet… Nem személyeskedés, elnézést kérek, de valóban nincsenek jó tapasztalataim… :(

mazda-auto.hu | 2017-09-21 10:34 Alokin részére

DPF-es autóknál normális az olaj szaporodása, csak ez a városi használatban hatványozódik, sűrűbben regenerál az autó, magasabb a fogyasztás. A nullázás azért kell, mert ha a regenerálások száma elért vagy meghaladt egy bizonyos értéket, akkor letiltja az autót, hogy ne károsodjon a motor. Gyakorlatilag így jelezzük az autónak, hogy tiszta az olaj és innentől figyeli az olaj hígulását.

Alokin | 2017-09-20 18:11 mazda-auto.hu2 részére

Kedves Mazda!

Köszönöm a választ! Nem hiszem, hogy számláló lett nullázva, nem szakszervízben csináltattam a 100 ezres szervizt. Eddig sajnos szakszervizekkel anyagilag nem jártam jól…
Olajszinttel kapcsolatban az autó nem csak rövidtávokra van használva, és egy előző delikvensnek ezt a választ adtátok (nálam is előfordulhat ez?)
”Ha vegyesen van használva az autó, és nem csak rövid távokon, akkor túl gyakran regenerál, ezért szaporodik az olaj, azaz ezért hígul a belekerülő gázolajtól. Szakszervizben meg kellene vizsgáltatni, hogy érzékelő, befecskendező, vagy részecskeszűrő hibája okozza, illetve esetleg valami más.”
Előre is köszönöm!

Atyesz | 2017-09-20 07:05 mazda-auto.hu2 részére

En a hőérzékelőt kerdem ami a nyomáskülönbség érzékelő mellet van

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó