2017. November 22. Szerda - Cecília

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Psycho | 2012-02-14 22:34

Sziasztok! Lenne egy nem is kis problémám! Ellopták LNC-111 rendszámú fekete RX-8 amat! Ismertető jelei: fekete fólia az ablakokon, mazda focus matrica a kilincseken és hiányzik az egyik lámpamosója. Ha bárki tud segíteni a 30-831-15-48 tel. számon várom hívását!

Psycho | 2012-02-14 22:14

Sziasztok! Lenne egy nem is kis problémám! Ellopták LNC-111 rendszámú fekete RX-8 amat! Ismertető jelei: fekete fólia az ablakokon, mazda focus matrica a kilincseken és hiányzik az egyik lámpamosója. Ha bárki tud segíteni a 30-831-15-48 tel. számon várom hívását!

Psycho | 2012-02-14 22:06

Sziasztok! Lenne egy nem is kis problémám! Ellopták LNC-111 rendszámú fekete RX-8 amat! Ismertető jelei: fekete fólia az ablakokon, mazda focus matrica a kilincseken és hiányzik az egyik lámpamosója. Ha bárki tud segíteni a 30-831-15-48 tel. számon várom hívását!

mazda-auto.hu | 2012-02-07 11:40 mindörőkké részére

Üdvözlünk a csapatban! A lámpa világításának okát kideríteni egy hibakód olvasással kell kezdeni. Sok minden lehet, felesleges találgatni. Nézd meg a folyadék szintet a tartályban! Ha kevés, önts hozzá, ha jó a szint és mégis jelez, akkor valószínűleg az úszó "nehezedett el", ami sajnos típushiba. Egy új tartály 70e forint körül van. Ha zavar a lámpa, akkor húzd szét a tartálynál a csatlakozót, és ellenőrizd havonta a hűtőfolyadék szintet. Egyébként inkább bemelegedett folyadékban szokott elsüllyedni az úszó, így ha mindig jelez, lehet, hogy tényleg alacsony a folyadékszint a tartályban.

mindörőkké | 2012-02-07 00:53

Sziasztok most csatlakoztam hozzátok a nevem mindörökké (rx8).Seretnék segítséget kérni a műszerfalon világit amotordiagnostika és a vízszíntmennyiség ellenörző lámpái. kérlek ,ha valaki tudj ,h miért válaszoljon. köszi.

mazda-auto.hu | 2012-02-02 08:57 MALACKÓ23 részére

Az önindítónak inkább örülj, mert így valószínűleg a nagyobb fordulatú van rajta. Inkább a sok gyertya,lambda, és katalizátor csere zavaró, mert valószínűleg nem hozzáértő kezében volt az autó akkoriban, és gyakran tuldúsultak a kamrák, vagy észre nem vett gyújtás probléma volt. Reméljük emiatt nem keletkeztek "maradandó" lerakódások!

MALACKÓ23 | 2012-02-01 17:01

Köszönöm! Nem számítottam arra,hogy már ennyi mindent csináltak az autón. Katalizátor csere 10000 km-nél,25000-nél önindító....érdekes dolgok ezek,úgy gondoltam ezek a dolgok tovább bírják:((( A Mazda első kettő fázisát meg szeretné csináltatni,de nagyon messze vagytok Tőlem,az ország túlsó végén... Előbb-utóbb rászánom magam az útra:))

mazda-auto.hu | 2012-02-01 09:10 MALACKÓ23 részére

Gratulálunk az autóhoz! -2005.01.25. 5km gyújtógyertya csere (valószínűleg a szalonban "floodolták", 2006.03.01. 2120 km megint gyújtógyertya, 2006.12.05. 6851 km oxigén szenzor, 2007.01.26. 10352 km katalizátor, 2007.06.07. 25000km önindító+gyertya, 2007.10.31. 27687km kuplung pedál, 2008.03.21. 35000km Nehezen indulás programozás, és ez az utolsó bejegyzés, digitális szervizkönyv nincs. Két nyitott szervizkampány érvényes még az autóra, így ezek szerint régóta nem járt hivatalos Mazda szervizben. Ez a két dolog pl. nálunk ingyenesen elvégeztethető. Ezek az olajhűtő csövek cseréje, hővédő paplan felszerelés.

MALACKÓ23 | 2012-01-31 20:01

Köszönöm hogy válaszoltál. Nagyon örülnék,ha tudnál mondani valamit az autóm előéletéről.... Megvettem ma a kocsit:)) Az alvázszáma: JMZSE173640115165 Válaszodat előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-01-31 09:25 MALACKÓ23 részére

Nehéz tárgyaligosan és röviden írni erről a témáról. Valóban elmegy több autó is 120-140e km-t eredeti motorral, de vajon milyen teljesítménnyel? Nem biztos, hogy mind leadja már az eredeti teljesítményét magas futásteljesítménynél. Pl. a legutóbbi 150e km-et futott autó már 68e km-es korában is csak 160-170km/h végsebességet "tudott". De vannak kivételek. Más..: A saját autómban is 57000 km van, eredeti motorral, mint abban az autóban amit nézel. Igaz én 5000 km-enként cserélem az olajat, 30e km-enként a gyertyákat, 20e km levegősz. és mindhárom MA fázis benne van régóta a gépben. Mindig bemelegítem alapjáraton, van olajhőmérséklet mérő órám is..a gyújtótekercseket rendszeresen ellenőrzöm, kezdetektől fogva 0w-30-al járok stb...és szoktam vele egyhuzamban 1600 km-ereket is autózni(sajnos ritkán :-() Egy biztos, ha az én autóm motorja sem fogja tovább bírni mint az átlag, akkor egy-két dolgot újra fogok értékelni. De egyelőre minden OK. Valójában a Renesis egyes alaktrészei totálisan más termikus terheléssel vannak terhelve, mint az egyébként geometriailag hasonló korábbi 13B, vagy egyéb wankel elvű motorok. Valószínűleg ez a fő gond, illetve a szigorúbb környezetvédelmi előírások. ..Címszavakban. Ha írsz egy alvázszámot, talán néhány fontos dolog kiderülhet a korábbi garanciális időszakból.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó